Hvor mange arbeidsdager har dere igjen?

Egentlig 38, men tror jeg kaster inn håndkleet på tirsdag når jeg skal til legen.. Har over 5 kraftige kynnere i timen, sliter med å sove, halsbrann og magevondt konstant og er helt ærlig skikkelig lei av å stresse rundt.. Ikke meninga å knabbe tråden :b sorry

Går bare ekstra vakter, men permisjonen starter 29 nov, så må søke snart....

23 dager igjen til kontrakten min går ut, men er ennå 17 dager til etter det til permisjonen starter :) det vil vel si ca 40 dager igjen.

Sånn ca 0... Er på svangerskapspenger, får ikke lov å jobbe mer av jordmor.

Det er 37 dager til jeg går ut i perm, men siden jeg bare jobber 80%, så blir det 22 arbeidsdager. Føles både veldig mye og veldig lite samtidig :p Har jm-time neste uke, så vi får diskutere det litt nærmere da. Men i utgangspunktet skal jeg klare å jobbe til perm-start :)

44 dager igjen til permisjon, jobber fire dager i uken så blir 25 arbeidsdager igjen :D

Egentlig 38, men tror jeg kaster inn håndkleet på tirsdag når jeg skal til legen.. Har over 5 kraftige kynnere i timen, sliter med å sove, halsbrann og magevondt konstant og er helt ærlig skikkelig lei av å stresse rundt.. Ikke meninga å knabbe tråden :b sorry
Knabne tråden? Dette som var poenget. Vi er jo her for hverandre. Vi kan jo til og med telle ned, klage, glede oss. :( <3 gøres da egentlig bare slitsomt ut. Må ta vare på kroppen.

41 dager:)

Vært i nav tiltak, arbeids vurdering. Men nå er poenget litt borte pga graviditeten dominerer veldig med sine plager. Så ble tatt ut av tiltak og legen skrev lege erklæring. Så da går jeg hjemme og kommer til å gjør det nå til permisjon starter og slutter. Å er så glad for det!! Er så utrolig sliten og dårlig!!

Om jeg har telt riktig, så har jeg igjen 27 arbeidsdager :) Det var ikke så mye ;)

Her stoppa helsa meg ganske tilig, er jeg i svangerskaps penger så ikke no jobbing på meg.. men ville bare si at jeg synes dere som enda er i jobb er kjempe flinke!!! Dere fortjener litt ros :Heartred

Orker ikke telle dager, men går ut i permisjon 17. november. er gradert sykemeldt nå, så jobber ikke fulle dager

Her stoppa helsa meg ganske tilig, er jeg i svangerskaps penger så ikke no jobbing på meg.. men ville bare si at jeg synes dere som enda er i jobb er kjempe flinke!!! Dere fortjener litt ros :Heartred
Viktig å ta vare på helsa. Håper alt er så bra som det kan være.

Har 43 arbeidsdager igjen med dagen idag hvis det ikke blir noen endring før permisjonsstart. Jobber 90% i barnehage. Starter permisjon 10 desember.

35 dager. Krysser fingrene for å klare det. Det er et stort ønske nå å være brukbar i kroppen.

Back
Topp