Hvor mange aktive?

Jeg også har sagt at et valentine-barn hadde vært gøy. Men kan vel ikke si at det ser slik ut for øyeblikket[8|]
-i alle fall 14/2 i dag[:)]

15 .Februar i dag.[:D]
Hadde kjempe press nedover i går,greide nesten ikke sitte for det var så vond....kjentes ut som han skulle ut gjennom ræva på meg!!!![&:][8D] heh.....
pluss at jeg har hatt litt mensmurringer på en måte,så får håpe at det skjer noe snart da[:)]

15. februar, ja.
Merker at vi blir færre og færre her inne for hver dag nå!
Mange heldiggriser som har født[:D]

ORIGINAL: lilla

15 .Februar i dag.[:D]
Hadde kjempe press nedover i går,greide nesten ikke sitte for det var så vond....kjentes ut som han skulle ut gjennom ræva på meg!!!![&:][8D] heh.....
pluss at jeg har hatt litt mensmurringer på en måte,så får håpe at det skjer noe snart da[:)]

15/2 Er her eg og

Hadde mykje press nedover eg også igår! Spesielt etter at eg hadde lagt meg. Holdt på i fleire timer. Var sikker på at noko var begynt... men klarte liksom ikkje finne noko rytme på det... var liksom vondt heile tida! Men no er det ingenting lenger... Jordmor sa det mest sannsynlig var falske rier, var det eg også tenkte det var. Håper det var tegn på at noko er i gang!

16.Februar i dag![:)]
det er snart termindatoen min![;)] nå vil jeg så inderlig at noe skal skje snart!håper det blir babyboom inne her på februarforumet!vi fortjener det så sinnsykt nå!

Har termin i morgen. Blir visst overtid på meg. Regner ikke med at noe skjer i dag, og det er jo bare 4-5% som føder på termindato...
Jeg regner overtid etter termindato. Kan ikke forestille meg å må gå 14 dager til.
Huff, huff! Er ganske aktiv inne på bv nå, finner god støtte og trøst i alle snille jenter her. Det er virkelig et topp forum!!![:D]

Masse lykke til til andre som venter utålmodig. Og til meg selv...[8D] 

Fredag 17.februar[;)]
er her fortsatt....skal på kontroll til jordmor i ettermiddag/kveld klokka 17.45.
Gleder meg til å høre hva hun har å si[:)]

her er jeg den 18.februar[:)]

er her idag, 18. feb. Idag har vi 7-års dag, eg og samboeren. Tenkte kanskje babyen kunne komme idag, som felles presang til oss!!!

hei på dere[:)]
er her fortsatt.....har termin om 2 dager,nå skal det skje noe snart asså!!!!!!![:D] hehe

Er her idag 19.feb. 1 veke over termin....

søndag 19/2!

Fremdeles her...

Back
Topp