Hvor mange aktive?

11.febraur idag og fortsatt ingen tegn til fødsel[:(][:(]
vil at noe skal skje nå!!!!!!!![:)]

Er her i dag også ja, 11/02.

12.februar i dag![:D]
i natt hadde jeg en del mensmurringer....men i dag er dem helt borte[:(]

12.februar...
terminen var igår.. og det var bare lureri-rier.... føler meg snytt og lurt...

Det var kjedelig, jordbæret! Men du setter nok snart i gang igjen[:)]
12/2 skal i bursdag til tanteunge i dag[:)]

Er her enda, 12\2.. Føler at jeg blir lurt hele tia...Masse tegn osv, men ingen ting skjer. [:@][&:]

13.februar i dag og tida går sakt men sikkert...[8D]
er litt rar i magen idag.....ikke vondt,men det er noe muffins nederst i magen.....hmmm,kansje er jeg heldig at det skjer noe snart[:D]

13.februar! og idag har det kommet litt blod... og hatt "rier" med 10 minutters mellomrom....
please ikke vær lurerier igjen.....

ORIGINAL: lilla

13.februar i dag og tida går sakt men sikkert...[8D]
er litt rar i magen idag.....ikke vondt,men det er noe muffins nederst i magen.....hmmm,kansje er jeg heldig at det skjer noe snart[:D]

Slik har jeg det også i dag!! Vi tar det som et godt tegn, vi[;)]

Er innom her 13. feb eg og... Har hatt noen dråper blod i løpet av natta... Synes å huske at jordmor sa at små mengder i korte perioder ikkje var farlig. Noen andre som har hørt dette? Det er minimale mengder det er snakk om altså! Sikkert berre blodkar som er sprengt eller noko sånt. Ingen tegn til fostervann eller slimpropp sånn ellers.

ORIGINAL: lilletrille

Er innom her 13. feb eg og... Har hatt noen dråper blod i løpet av natta... Synes å huske at jordmor sa at små mengder i korte perioder ikkje var farlig. Noen andre som har hørt dette? Det er minimale mengder det er snakk om altså! Sikkert berre blodkar som er sprengt eller noko sånt. Ingen tegn til fostervann eller slimpropp sånn ellers.

Blod kan være slimpropp.. det fikk nå jeg beskjed om når jeg ringte idag fordi jeg blødde litt!! KAnskje du skal ringe og sjekke?!
Lykke til hvis det skulle være noe på gang!!

Er her jeg også, 13. februar.

-I dag er det fullmåne jenter, så spre beina [:D][:D]

heisann folkens! klokka er "midt på natta" 14.februar![:D]

Idag er det valentines day,så det hadde vært utrolig gøy å få ett barn på
kjærlighetens dag da hihi![;)]

happy valentines day alle sammen! håper dere får en fin dag!

Back
Topp