Hvor mange adventskalendere? Og hvilke husker du?

Sjokoladekalender og pakkekalender da jeg ble eldre.
Vi hadde også en felles kalender hvor det ble lest en liten bok hver dag (altså 24 bøker) :)

Hadde håpa å finne en sånn kalender med luke, å kanskje et rim eller dikt i luka. Men skal jeg finne noe uten snop i som en snart 1 åring kan ha må jeg vel kjøpe flaks kalender :P kanskje han har vinnerlykke ;)

Sing sang har en julekalender med 1 sangkort hver dag med julesanger. Og noen ekstra kort med juleaktiviteter

Vi fikk pakkekalender og sjokoladekalender. Noen år tror jeg vi delte på pakkekalenderen.

5åringen får pakkekalender, han på 18 mnd får ikke kalender.

Så har bestemoren kjøpt en sjokoladekalender hun skal ha der.

Lille har to i år, en pakkekalender og en Haribo han fikk av grandonkelen sin :)

Jeg har hatt alle mulige, tror jeg :p

Jeg har alltid hatt sjokoladekalender :)

Vi hadde sjokoladekalender og pakkekalender med litt godteri i. Vi åpnet annenhver dag.

Jenta mi får ikke kalender i år (16mnd), men neste år skal hun få pakkekalender.

Vi hadde pakkekalendre og sjokoladekalendre. Vesla her får pakkekalender og sjokoladekalender hun og. I år har hun og fått en flaxkalender av ei venninne + hun fikk en kalender i et Donaldblad hun kjøpte i helga. Så da blir det 4 kalendre. :rolleyes:

Pakkekalender som mamma fikset... Her vil mini også få pakkekalender :)

Pleide ha sjokoladekalender. Og barna våre får også det. Føles helst lite det nå da men...
Jeg kjøper en film de får utenom med strømpa si på julafta. :)

Hadde sjokoladekalender, sånn med nisse på, sikkert samme motivet hvert år :P

Og så leste pappa en "episode" eller hva jeg skal kalle det av julemysteriet hver kveld. Er definitivt den kalenderen jeg husker best, så den skal brukes her også :)

10 kr julekalender fra Tiern eller Nille her i huset da vi var små, mamma prøvde med pakke kalender, men vi ville heller ha den ekle sjokoladen fra Tiern, Men så ble vi litt større og fikk pakke kalender og flax sin adventskalender;P

Hadde sjokoladekalender, og så lagde mamma en pakkekalender til meg og den har jeg enda :) Men ble ikke pakker på den i år da!

Jeg har i alle år og får fortsatt pakkekalender. Fikk også barnetv kalender og sjokoladekalender.

Back
Topp