Hvor mange 2. gangs gravide?

Også er jeg spent på når jeg føder ifht termin.:) sist gikk jeg over 8 dager.

Venter nr to, har en gutt født i 2012 fra før.
Jeg har mer småplager så langt i svangerskapet denne gangen. ( mer kvalm, mer trøtt, vondere pupper, mer murringer i korsrygg, mer irriterte slimhinner ( og slimhinnene er plagsomme, jeg er liksom konstant tett i nese og opp mot ørene kjennes ut som jeg går rundt med en glassbolle på hodet)
Satser på mindre plager i andre trimester ;)
Jeg sliter også med tett nese! Gjorde sist og, det er grusomt! Må puste med nesa for å sove godt:(

Venter nr 2 her også (brukernavnet avslører). Snuppa ble født juli 2014 :) så har ble det en veldig kort pause. Haha

venter nr 2, fikk en gutt våren 2013 :)

Er annengangs, har ei datter født i september 2013 :)

Vi har også en fra før :) gutt født i mars 2009 :)

Dette sv er ikke til å sammenligne med forrige .. Da hadde jeg lite symptomer, mot nå som jeg er trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet +++ håper også på et bedre 2.trimester :)

Vi Har ei som er født i 2011 så dette blir nr 2, svangerskapet er ganske likt, men har dager der jeg føler meg "fyllesyk"

blir barn nr 2 her også. har en som er født i 2011 fra før. :) husker ikke så mye fra første trimester med førstemann, annet enn at jeg var litt dårlig og litt trøtt. mye mer denne gangen! :S Men det kan jo ha noe med at denne gangen har jeg vært nødt til å stå opp mye tidligere enn sist. Veldig sliten og trøtt denne runden, og lunta er aaalt for kort... :/

Venter nr.2 her.. Første er fra tidligere forhold og født 2012.. Samboer har ingen fra før så dette blir hans 1 barn

Dette svangerskapet er mye vanskeligere enn 1, da jeg er veldig kvalm, trøtt og svimmel samt tett i ører og nese.. Så håper på at dette skal bli mye bedre etter uke 12

2. svangerskap for meg også, har tvillinger født i januar 2013 fra før.
Føler jeg er mer trøtt, sliten og kvalm denne gangen, men det kan jo ha noe med at man har mindre tid til å slappe av når man har barn fra før. I forrige svangerskap var det jo bare å slenge seg på sofaen når man kom hjem fra jobb, ingen forpliktelser, bare tenke på seg selv.

Vi har også en fra før :) gutt født i mars 2009 :)

Dette sv er ikke til å sammenligne med forrige .. Da hadde jeg lite symptomer, mot nå som jeg er trøtt, kvalm, svimmel, vondt i hodet +++ håper også på et bedre 2.trimester :)

Mi snuppe er også mars 09! Var du på forumet den gangen også? Det var jeg, men husker ikke så godt alle nickene :) Hatt en laaaang pause før jeg ble gravid igjen nå :P

Mi snuppe er også mars 09! Var du på forumet den gangen også? Det var jeg, men husker ikke så godt alle nickene :) Hatt en laaaang pause før jeg ble gravid igjen nå :P
Ja, var på forum den gangen også :) med samme nick :) så artig!! Er ikke så mange med så "stort" hopp mellom barna ;)

Var aktiv under svangerskapet, men ikke så mye etterpå :) husker ingen nicknavn fra den gangen :)

Back
Topp