Hvor mange 2. gangs gravide?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Det lurer jeg på, siden det er tråder om 1. og 3./4. gangs :) Er vi mange?

Jeg venter min andre, har en jente på 6 år fra før. Sambo har en gutt på 7 år fra før, så dette er vårt første felles, men begges 2... :)

Venter nr 2, førstemann er født i 2010 ☺

Venter min nr. 2 her:)
1 gutt på 17mnd felles fra før og han har en gutt på 12år. Så hans 3;)

Venter nr 2, første er født i 2010. (Har hatt noen sa innimellom)

Jeg venter min nr to ☺️ Vi har en gutt som er født i mars 2012 fra før ☺️

Min nr 2, hans nr 1. Har mai 2011 jente fra før :)

Mitt andre svangerskap også:)

Fikk tvillinger i 2012, men hun ene dro til hinmelen.

Venter nummer to! Første er født i 2011 :)

Det ser ut som vi er en del!

Selv er jeg veldig spent på hvordan denne fødselen blir i forhold til den første. Svangerskapet er foreløbig helt likt.

Hva med dere?

Det ser ut som vi er en del!

Selv er jeg veldig spent på hvordan denne fødselen blir i forhold til den første. Svangerskapet er foreløbig helt likt.

Hva med dere?
Her er svangerskapet veldig ulikt sålangt med både blødinger og kvalme. Hadde ikke noe av dette i sist svangerskap.
Fødselen kan jeg godt få en reprise av, veldig grei. 5t og 38min. Ingen smertelindring. Kom 5dager før.

Last edited:
Svangerskapet til nå har vært helt likt.:)
Spent på fødsel jeg også... Sist tok det vel ca 7 timer fra det skikkelig satt igang til babyen var ute. Jeg hadde ingen smertestillende, kun lystgass så jeg var mye "borte". Denne gangen vil jeg ha smertestillende slik at jeg kan være mer med.:)

Venter nr to, har en gutt født i 2012 fra før.
Jeg har mer småplager så langt i svangerskapet denne gangen. ( mer kvalm, mer trøtt, vondere pupper, mer murringer i korsrygg, mer irriterte slimhinner ( og slimhinnene er plagsomme, jeg er liksom konstant tett i nese og opp mot ørene kjennes ut som jeg går rundt med en glassbolle på hodet)
Satser på mindre plager i andre trimester ;)

Back
Topp