Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha, jeg vet hva du mener! Og er målet "med" eller "uten" mage? Helt lost...Hvordan i alle dager kan man vite hvor livmoren er?? Hvordan finner dere den? :-O
Sent from my iPhone using BV Forum
Finner den heller ikke, har aldri klart det og dette er mitt 3 svangerskapHvordan i alle dager kan man vite hvor livmoren er?? Hvordan finner dere den? :-O
Er litt vanskelig å forklare. Jeg kjente ingenting forrige gang, men denne gangen gjør jeg det. Hvis dere trykker ned litt under navlen (nå er jeg tolv uker) og kjenner etter nedover. Kjenner dere en litt fast klump er det nok den. Kjenner bare toppen. Dette ble skikkelig teit men...Hvordan i alle dager kan man vite hvor livmoren er?? Hvordan finner dere den? :-O
Hvordan måler man?Kan være det ikke ble helt riktig. Ser på arket at ved uke 15 skal det ca være 13-15cm.
Kanskje du tok for langt opp på skambeinet? Eller ikke traff rett plass av toppen?
Kan være det ikke ble helt riktig. Ser på arket at ved uke 15 skal det ca være 13-15cm.
Kanskje du tok for langt opp på skambeinet? Eller ikke traff rett plass av toppen?
Aner ikke... Er utrolig vanskelig å skulle måle selv.
Jeg tror jeg får la jordmora gjøre det.
Jeg kjenner den ikke selv engang jeg. Så null sjanse her for å kunne måle...
EnigHehe. Vi får bare la jordmor ta seg av den biten.