Hvor lenge...?

Det synes jeg om min og... Han har 3 år til på seg.. Jeg har satt grense på 10 år... Etter det er det for sent (å forlove seg altså) i forhold til hva keg har ønsket og forestilt meg hele livet.. Er begrenset hvor mye rynker jeg vil ha på bildene :p Haha
Ja, jeg har egentlig passert det jeg ønsket og forestilte meg allerede:p Ville gifte meg først, så få barn. Hvis man ikke kan love hverandre (hvertfall ha som intensjon) å være sammen resten av livet, så bør man ikke planlegge barn heller, var min innstilling. Sånn ble det ikke, selv om jeg egentlig mener det samme:p

Vi har snakket mye om det da, og han er egentlig i mot bryllupsfest og litt i mot å gifte seg vare fordi det er forventet, samt at han er antireligiøs og jeg helst vil gifte meg i en kirke. Han har heldigvis som intensjon å være sammen med meg resten av livet til tross for at vi ikke hører til hverandre på papiret.

Jeg har tullet/"truet" med at neste skuddårsdag, så frir jeg, men nå nærmer det seg jo og jeg vet ikke helt..:p
 
Drøyt 12 år! Dårlig med markering av årsdager og det ene og det andre her og, men bursdagsgaver blir det og så pleier vi å komme oss ut for en bedre middag i anledning bryllupsdagen (5 år til sommeren).
 
Til sommeren har vi vært sammen i 7 år og gift i 6 år, har en datter som blir 3 i februar :)
 
Vi har vært sammen i 4 år 4 dager etter termindato ❤ Gift i 1,5 år - og jeg har definitivt funnet mannen i mitt liv! ❤ Gleder meg så utrolig til å se han som pappa, han kommer til å være verdens beste på det området og :)
 
Hehe... vært sammen i 9,5 mnd :p Gikk litt fort i svingene ;-) hehe..

Det er ikke store forskjellen her.
Ble offisielt kjærester i slutten av februar, oppdager at vi er over 3 mnd på vei i august...
Siden hun skal ut nå om 3 uker, blir han pappa før vi har vært sammen i 1 år :p
 
Det er ikke store forskjellen her.
Ble offisielt kjærester i slutten av februar, oppdager at vi er over 3 mnd på vei i august...
Siden hun skal ut nå om 3 uker, blir han pappa før vi har vært sammen i 1 år :p
Hehe... godt det ikke bare er oss da :p Hihi ;) men må få si at han har tatt til seg de to jeg har fra før som sone egne allerede også ♡ Aldri hatt det så bra sånn sett før. Pluss at man får en helsikes start ;) overlever forholdet en graviditet, også medu masse komplikasjoner så overlever man vel alt :p
 
Back
Topp