Hvor lenge...?

Bodd sammen i 5 år, og ligger enda i skje på natta! ♡

Her feirer vi alt som kan feires. Bursdager begynner med bursdagsuka, da man får en liten overraskelse/aktivitet hver dag i uken før bursdag. Gave får man jo på selve dagen, og to små koseligheter 1. og 2. bursdagsdag. Så blir det pause frem til 13. dag bursdag, der vi finner på noe spesielt/etter ønske.
Morsdag og valentinsdagen er de to dagene i året jeg får blomster av ham. Og jentungen lager alltid noe fint. Valentinsdagen går vi ofte ut og spiser og, evt middag etter mitt ønske. Han får gleden av mitt selskap, og ser gjerne en film eller noe som han velger.
Årsdager gir vi hverandre en gave, god middag hjemme eller ute, og finner på noe på kvelden. Film eller kino eller hva som helst.
Navnedager blir og feira, dog i liten skala. Da har vi gjerne take away eller noe lignende. :p
 
1 år og 7mnd, ble gravid noen dager etter vi har vært sammen 1år ;)
Han måtte ha 1år fra vi ble sammen til vi kunne bli gravide, noe han fikk :p Han er 5 årstall yngre enn meg å da :)
 
1 år :p Men det skal sies at vi var bestevenner, og har kjent hverandre siden barneskolen. Og var kjærester første gang for snart 11 år siden, har vært litt av og på siden da :)
 
1 år og 3 mnd. Gikk litt fort i svingene her også. Ble gravid en mnd etter at jeg flyttet inn. Men fornøyd med det er vi : )) han fyller 30 i år å føler seg veldig klar no :Heartblue
Gleder oss : ))
En venn av meg ble gravid 2 mnd etter at hun traff en fyr for første gang. No er jenten deres snart 1 år og de bor sammen å har det kjempe fint.
 
I oktober blir det 8 år...
Opplevd mye forskjellig sammen med mannen min så føler på en måte at det har skjedd mye på kort tid.. Men 8 år er jo ikke "kort tid" lengre. ;)
 
12 år til sommeren. Syns han kan få ut fingeren og fri snart:p
 
12 år, og jeg føler meg eldgammel når jeg sier det :p

Forlovet i 7 år, men ikke kommet så langt at vi har fått giftet oss ennå.
 
12 år, og jeg føler meg eldgammel når jeg sier det :p

Forlovet i 7 år, men ikke kommet så langt at vi har fått giftet oss ennå.
Her er vi ikke forlovet en gang.... snakket om det mange ganger, men vi er nok litt trege begge to.
 
Vært gift i to år og sammen i snart 10. :) Helt siden andre året på videregående faktisk.
 
12 år til sommeren. Syns han kan få ut fingeren og fri snart:p
Det synes jeg om min og... Han har 3 år til på seg.. Jeg har satt grense på 10 år... Etter det er det for sent (å forlove seg altså) i forhold til hva keg har ønsket og forestilt meg hele livet.. Er begrenset hvor mye rynker jeg vil ha på bildene :p Haha
 
Back
Topp