Hvor lenge..

Stort sett til ca 01.00, mini sovner ikke før da...

I ukedagene legger jeg meg som regel rett etter baby, han legger seg 21.00-ish. Da gjør jeg litt småtteri i huset, som å rydde og koke flasker, så legger vi oss også. Er helt avhengig av nok søvn, synes det er deilig å legge seg tidlig. Spesielt når mini gjerne sover 6-7 timer i strekk :-D

Mellom 22 og 00. La han etter siste amming på rommet klokka 23.00.

Med to små i hus og endel amme-tid på natt så blir det som oftest 21-22 på meg her. Er jeg veldig trøtt legger jeg meg før.

æssh! jeg hsr kommet inn i en dårlig vane .. legger meg slt for sent! burde legge meg 11 da jeg bruker tid på å sovne men er jo snart 1t for sent ute.. vet lille våkner rundt 3-4 og vil mest sannsynlig ikke sovne igjen! = meg som zoombie imårra også.. :(
men ser at jeg ikke er heelt alene da, så litt godt å vite at det ikke bare er jeg som er oppe "sent" heheh

æssh! jeg hsr kommet inn i en dårlig vane .. legger meg slt for sent! burde legge meg 11 da jeg bruker tid på å sovne men er jo snart 1t for sent ute.. vet lille våkner rundt 3-4 og vil mest sannsynlig ikke sovne igjen! = meg som zoombie imårra også.. :(
men ser at jeg ikke er heelt alene da, så litt godt å vite at det ikke bare er jeg som er oppe "sent" heheh
Blitt altfor sent her idag også ;) ble sittende med dåpsinvitasjoner :D men nå er de hvertfall ferdige :D

Back
Topp