Hvor lenge

Vi hadde Vært sammen I 6 mnd da vi valgte å slutte på p-piller. Men kjent hverandre i over 9 år. vi prøvde ikke mer aktivt enn å la det skje hvis det skulle skje. Det kan kanskje virke litt forhastede for noen Men etter et brått dødsfall i familien fant vi ut at livet var for kort å vente og det føltes riktig. Vi ble gravid 3 mnd etterpå!
Ble veldig overrasket over dette pga jeg har lavt stoffskite og har fått beskjed at jeg må regne med å ta lang tid.
 
Var sammen i 9 år før vi fikk første og på termindatoen har vi nå vært sammen i 13 år :)
 
Vi hadde vært sammen i 7 mnd da vi bestemte oss for å prøve og det ble klaff på 1 pp :) Og nå hadde vi vært sammen i 2 år før vi startet prøvingen på nr 2, og denne satt på 4 pp :) Og dermed så ble også gifteplanene utsatt i noen mnd :)
 
Hadde vært samme i 1,5 år da vi sluttet med prevensjon. Det skal også nevnes at han har en datter fra før, 50%, så vi levde liksom et stabilt familieliv fra før av. Alt dette med å holde seg hjemme etter leggetid for ungene osv... Var naturlig for oss!
 
Vi hadde vært sammen i nesten 4 år med første. Giftet oss ett halvt år etter og ble gravid ca 3 mnd etter det. Nå hadde vi vært gift i 2 år og sammen i 6 år. Det tok nesten ett år.
 
Nr 1 har en annen pappa og han bare kom med en gang.

Nr 2. Da hadde vi kjent hverandre i 2 1/2 år. Kjæresten hadde glemt og kjøpe kondomer og det var bursdagen min.. Han skulle hoppe av... Han sa " oj, det ble kanskje litt mye bursdagsgave". Vi lo så mye . Men denne mistet vi.

Nr 3. Kom på første forsøk. Måneden etter nr 2.

Nr 4 som er den i magen var også "obs, jeg glemte å hoppe", og kommer derfor 3 måneder før vi egentlig hadde tenkt ❤
 
Vi ble kjent høsten 2012. Juleaften 2013 ble vi sammen, og i september/oktober 2014 kasta jeg p-pillene:) Tok noen mnd før den satt, men nå er vår første på vei♡♡
Samboeren min har tvillinger på snart 5 år fra før:)
 
Vært sammen i litt over 3år da vi sluttet med prevensjon, og spiren satt med en gang. Har flere venninner som har brukt lang tid, så hadde ikke forventet at det skulle gå så fort!
 
Var sammen i 8mnd før vi begynte å slutte med å hoppe av i svingen :p så tok det nesten et år før det satt:)
 
Kjent kvarandre 1,5 år, og vært et par i 8 mnd før eg kasta pillen, då hadde me forlova oss og kjøpt hus sammen, rakk å gifta oss og før fyste va på vei ;)
Fyste tok 27pp og henvisning til utredning før spiro satt, og fekk ein dramatisk start med å bli født i veke 27 - frisk og rask i dag :)
Andre brukte med 28pp på og fått henvisning til utredning, før spiro satt, og kom t termin :)
No e nr 3 på vei, ein liten ops! Ein gong e visst nok likavel :p
Har vært sammen i 8 år, og snart gift i 6 år :)
 
Vært sammen i 5 år da eldstejenta kom, hun satt på 2pp :) Nr 2 kommer 2 år etter førstemann, og vi har vært sammen i snart 7 år :) gifter oss nå i sommer!
 
Hadde vært sammen i 13 måneder da vi begynte å prøve. Ble gravid på pp 4, men mistet i MA. Ble gravid igjen nå i mai. Har da vært sammen i 2 år og 5 måneder;)
 
Vi var sammen i nesten ett år og etter 1,5 år med to sa'er så virker det som at dette endelig er gangen hvor det sitter
 
Vært sammen i 8 mnd, da vi startet prøvingen :) ble gravid to mnd etterpå, men fant ut at jeg var gravid uten foster i uke 11. Etter at vi mistet tok det et år og 2 mnd før spira jeg har i magen satt :) er 6-7 uker på vei, og fikk se bankende hjerte på ultralyd på fredagen <3 vært sammen i 3 år når denne spira blir født <3
 
Kjent hverandre i syv-åtte år, vært sammen i halvannet, og begynner neste måned ^_^
Mao havner du slett ikke i termin januar 2016 ;-)

Men lykke til.
 
Vi bestemte oss på nyttårsaften for vi ville starte å prøve. Ble gravid i april og hadde vært sammen 1.5 år :)
 
Back
Topp