Hvor lenge

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Hadde dere vært sammen da dere begynte prøvingen å hvor lenge da dere ble gravide? :)

Vi hadde vært sammen i 13 mnd da vi rev av p-plastret, syntes det egentlig var litt tidlig, men regna med at det kunne ta tid. Vi brukte 13 mnd på å bli gravid så angrer ikke på at vi starta såpass tidlig :) Det mye pga alderen min, jeg blir 35 år like etter babyen kommer.
 
Hadde vært sammen i 2 år og gift i 3, da vi begynte å prøve første gangen:) Vi gifta oss tidlig da, og ville bli ferdig med studier og kjøpe hus først;-)
Nå til sommeren har vi vært gift i 5 år, og venter nå nummer 2:)
 
vi hadde vært sammen vel et år før han gav etter og sa vi kunne begynne å prøve:) jeg var klar etter 8 måneder..:)
 
Kjent hverandre ett år , vært sammen noe mindre da vi tok ut spiral. Er nok tidlig , men vi var klar :) spira satt på pp2 :)
 
Vært sammen i 5 år og nygifte da jeg sluttet på pillen :) ble gravid etter 14 mnd.
 
Kjent hverandre lenge, men bare vært sammen i 1 år da vi hadde vårt første ICSI. Spira satt på første forsøk:)
 
7 år før vi prøvde på 1... vært sammen i 12 år når neste kommer
 
Vi hadde vært sammen i 5 år da prøvinga begynte(begynte prøvinga etter giftemål), spira satt 7 mnd etterpå :)
 
Var sammen i 8 år før vi prøvde på første, satt på 3pp. Denne gangen gikk det på 4 ganger og vi har 10 års jubileum i år:)
 
Starta ikke noe prøving akkurat. Men kjent han i 6 mnd nå men faren min har kjent han i flere år :)
 
Me første så va det ingen prøving i det heila tatt! Va ein kondom så sprakk, og me tenkte "ka e sjansen?!", men baby blei deg :) Veldig takknemlig for det i ettertid, for me planlegging passe det jo "aldri"! Då hadde me vert i lag 8 år, så sånt sett va me trygge på hverandre, begge hadde nye jobba og me holdt på å bygga hus. Me nr to begynte me i fjor, men hadde ein liten pause, begynte på pergo, ingenting, så begynte me igjen i februar i år, hadde sa i mars og ein ny spire i april (heilt uplanlagt)! Nå har me vert i lag i snart 12 år :)
 
Skrive heilt uplanlagt for me bestemte oss for å ta ein pause ette sa'en, men me litt kos innimellom uten tanken på at det sko bli baby ut av det :)
 
Hadde vært sammen i 2 år og gift i 3, da vi begynte å prøve første gangen:) Vi gifta oss tidlig da, og ville bli ferdig med studier og kjøpe hus først;-)
Nå til sommeren har vi vært gift i 5 år, og venter nå nummer 2:)
Gift et år før dere ble sammen? ;-)
 
Vi hadde vært sammen litt over fire år da vi bestemte oss for å prøve. På femårsdagen fridde han, og vi bestemte oss for å ta pause litt frem mot bryllupet. Begynte igjen tre mnd før vi gifta oss, og lykkes 5 mnd etter den store dagen.

Det ble til han som nå er førsteklassing. Vi har begynt prøvingen når jeg fikk igjen mensen hver gang. Det er 2,5 år mellom de to vi har, og yngste fyller fem en mnd ettet at hun blir storesøster.
 
Har vert sammen i 9 pr, og gift i 3 av de. Brukte 9 mnd på første mann (som er 4 år) og 8 mnd + 2 sa på denne som er i magen nå :)
 
Vi hadde vært sammen i litt over 3 år da vi begynte prøvingen. Spiren satt nesten 2 år senere, så når lille trille er født har vi vært sammen i 6 år :)
 
Vi hadde vært sammen 2 år da vi bestemte oss for å begynne og prøve og regna med det ville ta tid, noe det gjor! Tok 15-16 måneder før vi ble, men endte i SA også en MA. Nå etter prøvd i 2 år sammenlagt sitter det endelig og forhåpentligvis hele veien :D
 
Back
Topp