Hvor lenge?

Men ammet du på det vomde brystet ? Satt du bare laølen på etter amming ? Du brukte samne lapp hele dagen ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja, ammet vonde bryst også :( med tanke på produksjon a melk. Men nå ammer jeg bare på et bryst av gangen siden jeg har mye melk, så det vonde brystet fikk hvile seg i noen timer av gangen. Jeg prøvde ikke å pumpe vonde bryst siden jeg er så tung melket... Da var det bedre at han fikk patte, selv om tårene mine rant :(

Satte på en liten firkant. Hadde ammeinnlegg utenpå siden silikonet slipper veske gjennom slik at det alltid er tørt innenfor (men jeg lekker minimalt ) og så har jeg ull utenpå der igjen pga varmen...

... Og skifter ved behov.. En gang datt det i gulvet.. En gang oppi senga ... Legger lappen inni ammeinnlegg mens jeg ammer :)
Men de si en skal bytte en gang i døgnet.

... Og skifter ved behov.. En gang datt det i gulvet.. En gang oppi senga ... Legger lappen inni ammeinnlegg mens jeg ammer :)
Men de si en skal bytte en gang i døgnet.
Men åssen sår hadde du ? Blødde du ? Det var ikke sopp ? R så redd det skal vøre sopp. Håper det blir bedre for meg og

Men åssen sår hadde du ? Blødde du ? Det var ikke sopp ? R så redd det skal vøre sopp. Håper det blir bedre for meg og

Fikk faktisk svar fra legen nå kl 23.30! Var ikke sopp, bare utslag på gule stafylokker som ikke skulle behandles.
Såret mitt er akkurat som et rift/ at hele vorten er skjært et snitt på, og som spriker...

Fikk faktisk svar fra legen nå kl 23.30! Var ikke sopp, bare utslag på gule stafylokker som ikke skulle behandles.
Såret mitt er akkurat som et rift/ at hele vorten er skjært et snitt på, og som spriker...
Håper det går bedre. Er så vanskelug å sammenligne når jeg ikke har sett det. Jeg gar eldig vondt og åpent sår på den ene . Fikk ikke tak i mepilex :/

Fy f... stakkars deg !!! Må jo være et helvette å amme ! Hva gjøres mot dette ? Mitt er sånt åoent sår men laaaangt i fra så stort !

Fy f... stakkars deg !!! Må jo være et helvette å amme ! Hva gjøres mot dette ? Mitt er sånt åoent sår men laaaangt i fra så stort !

Dette er tredje baby jeg ammer, og med de to andre var jeg ikke engang sår!!!
Bilde er tatt for ei uke siden, og det er større sprik og dypere nå! Men sillikon hjelper på smerten, så er mindre vondt! Men det hjelper jo ikke når såret ikke vil gro... Derfor startet jeg på brulidin i dag- etter å ha googlet side opp og side ned om det... Håper det hjelper!!!

Er du bedre fra din smerte/sår?

Jeg har hatt sånn før! Og det grodde til slutt av seg selv. Følte ingenting jeg prøvde hjalp, men etterhvert forsvant det likevel. Sliter med et stort sår på ene nå også. Det vil liksom ikke gro, men regner med det går seg til. Det viktigste blir å holde det rent tenker jeg...
Hvor lang tid tok det før det grodde ?

Dette er tredje baby jeg ammer, og med de to andre var jeg ikke engang sår!!!
Bilde er tatt for ei uke siden, og det er større sprik og dypere nå! Men sillikon hjelper på smerten, så er mindre vondt! Men det hjelper jo ikke når såret ikke vil gro... Derfor startet jeg på brulidin i dag- etter å ha googlet side opp og side ned om det... Håper det hjelper!!!

Er du bedre fra din smerte/sår?
Ikke no særlig bedre :(

Back
Topp