hvor lenge?

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
jeg har vært sammen med min gutt i litt over 1 år i strekk. men til sammen så har vi vært sammen i 2 år.
hvor lenge har dere vært sammen med deres kjære? [;)]

5 år i januar. Giftet oss for to år siden.

Har 10 år i februar og juni blir det 5 år siden vi gifta oss.
Ble sammen rett etter jeg ble 18 og han 19.

Den 6. desember har vi vært sammen i 3 år og bodd sammen i ca 2 og ett halvt [:D]

Da har jeg rekord så langt: vært sammen i 12 år, gift i 2.

Jammen på tide at vi fikk et knøtt på vei. Lykke til til alle prøvere der ute!

hehe det er utrolig koslig å se at det er sååå mange som har holdt ut med mennene sine såå lenge [;)] jeg ser virkelig opp til dere [:)] hehe [;)]

hehe ja det er jo ikke bare bare å være sammen med oss damer 24 timer i døgnet heller [8D] hehe [:D]

Jeg har vært sammen med kjærsten min i 3,5 år snart. Men begynte å rote 1 år før det. Vi har bodd sammen i 2 år. Ha en riktig fin lørdagskveld [:D]

Hei, jeg har vært sammen med typen min 3 år i desember og vært forlovet i 1,5 år av de...[:D][:D][:D]

Vi har vært sammen i 3,5 år og bodd sammen i 3,5 år[:)]
Og vært forlova nå i litt over et år.

Vi har vært sammen i to år til jul vi! Det var kjærlighet ved første blikk, og vi visste det måtte bli oss.. Så etter tre mnd begynte han å prate om barn, vi ble forlovet etter et halvt år og ble gravide etter ett års tids prøving [:)] Så nå gjenstår bryllup [:)]

he he så koslig [:D] ja hvis det blir noe bryllup så må du komme hit å si melde i fra da [8D][;)] he he

[:D]Vi har bodd sammen i litt over 15 år nå,og har vært gift i litt over 10 år... Det er ikke dårlig,tatt i betraktning at vi hadde kjent hverandre i ca 8 TIMER da vi flyttet sammen....
(Skulle bare være sammen så lenge vi hadde det gøy vi...)[:D]

Kjenner meg igjen der.. Hadde ikke tenkt til å ha noe fast forhold akkurat da, men plutselig dukket han opp, og da var det gjort [:D] Ble samboere fra dag en vi også.. ingen vits i å kaste bort tiden når man er sikker i sin sak [;)]

jeg og min kjære har vært sammen i 5 år og 7 mnd. fikk vår første etter 4 år. noe jeg er glad for!

Snart 3 år her no... [:D][:D]

det blir 4 år i januar og er forlovet. har en liten sønn på 10mnd og en på vei.

Vi har vært sammen i snart 6 år hvor vi har vært forlovet siden 2003.[:D]

Vi har vært sammen i 4 år nå den 9 november. Så lille tullemor ble tidlig laget. Men det har funket for det[:)] Og forlovet i 3 1/2 år nå den 9 november oxo.

Back
Topp