hvor lenge?

i februar har vi vært sammen i 9 år. til sommeren har vi vært gift i 3 år. Jeg var 14 og han 19 når vi ble sammen. koselig med en liten i magen, etter så mange år alene bare oss to. 23 og 28 år og eget hus [:D]

Har vært sammen i 10 år til sommeren og har vært gift i 4 år[:D]

vært sammen i 6 år har hus og greier

Jeg har vært sammen med min kjære i over 5 år, og vi har vært gift i 4 måneder!! Det er herlig!!
[:D]
M

vi har vært sammen i 3 snart 4 år! [:)]

den 14. november har vi vært sammen i ett år, forlovet oss idag! [:D]

I ca 2,5 år nå! [:)]

Vi har vært sammen i 6 år 26.desember i år. Bodd sammen i 5 1/2 av de seks årene [:)]

Vi har vært sammen i 8,5 år og snart forlovet i 6.[:)] Bryllup, ja si det....[:)]

vi har vert sammen litt over 1 år, men kjent han lengre da siden jeg "stjal" han fra min søster
Forlovet oss for en mnd siden!

Gratulerer med forlovelsen Hilde-Anita!! [:D]

Jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over 3 år, og har vært samboere i ca 2 år. I fjor kjøpte vi oss hus og flyttet til hjembygda hans, litt over 50 mil vekk fra mitt hjemsted, og jeg har ikke angret en dag!

Vi har 4 års dag den 10 november...tiden går fort!

Vi har vært sammen i 2 år og 3-4 mnd.. Er ikke helt sikker. Så har vi hatt en pause på 1,5 mnd. Den forsterket forholdet vår egentlig! Kan ikke leve uten min kjære![;)]

1 og et halvt år 26 november[:D]

Vi har heller ikke vært sammen særlig lenge, men det skal bli lenge[:D] Ti måneder på oss[:)]

jeg og min kjære har vært sammen 1,5 år nå[:)]
vi begynnte jo å kose oss sammen 2-3 måneder før vi ble offisielt i lag da[;)]

Gratulere med forlovelsen Hilde-Anita! [:D]

Når babyen blir født i februar har vi vore i lag ganske nøyaktig i 7 år. Termin er 12. feb, men hadde vore artig viss fødselen skjer 18. feb på 7-årsdagen vår! He he.
Vi har vore forlova sidan 18. okt 2000, så det er kanskje på tide med bryllup.... enkelte som hinter om det ja. Men no skal vi først få vår lille skjønne baby til verden, og så får vi sjå om det ikkje blir bryllup ein gang om litt...! [:D]

Vi har vært sammen i 1 år & 8 mnd, og gift i 5 mnd :)

Back
Topp