Hvor lenge ventet dere...

Maistte

Forelsket i forumet
... til å gå til sengs med kjæreste/mann/samboer etter første date? Forutsatt at dere ble sammen etterpå[:)]

lurer på mye rart i dag[:D]

det tok faktisk litt tid.. jeg var akkurat kommet ut av et forhold, så var ikke det første vi gjorde nei...

tror det tok ca 1 md eller mer.. enda vi var veldig mye sammen i den perioden [:)]

ORIGINAL: EricaJenta

det tok faktisk litt tid.. jeg var akkurat kommet ut av et forhold, så var ikke det første vi gjorde nei...

tror det tok ca 1 md eller mer.. enda vi var veldig mye sammen i den perioden [:)]

e det sånn at mannfolk oppfatter jenter som går til sengs tidlig under dating, som billig og ikke egnet som kjæreste? bare spør, e så masse rare meninger ute og går

dagen etter[8D]
så var vi samboere to uker etter vi møttes. hihi

Vi datet 5 dager på rad, å på 5 dagen, så klarte vi ikke å vente mer [8D]

Ventet vell en uke, mulig det var 8 dager.
Men kan jo være pga at TR som gjorde det umulig[8D][:D]

Tror det var ca to uker etter jeg.

Vi rotet ganske kjapt, men hadde ikke sex før etter 6 mnd....
Vi var begge jomfru da faktisk, så vi ville drøye litt....
Men vi var temmelig kjappe med alt annet enn selve samleiet ;)

Hahaha... Fnis.

Vi ble gift på ettermiddagen, og var på middag etterpå, dro hjem og ja, thats about it [8D]

Det var forsåvidt også første gangen vi møttes. Hadde snakket mye på telefon/msn først da i ett par mnd.

Er ikke helt sikker, men var vel under 1 mnd trur jeg.. Men etter å ha kjnet hverandre i 6 uker så blei vi kjærester.. Har nå vært sammen i 3,5 år, er forlovet og samboere og venter vårt 2 barn:)

Med første samboer så ventet vi i 6 mnd, før jeg plutelig var klar (var jomfru). :)

Med mannen min så gikk det over en mnd fra vi ble kjent/beg å date, så etterhvert ble kjærester, og så etterhvert der igjen, hadde sex første gang.

vell.... vi rotet og styra ganske så lenge, før den innbitte ungkaren turte å satse...
så derfor valgte jeg over en mnd...
men, bare han bestmte seg for at han ville satse, gikk det fort, med både det ene og det andre!![8D]

Vi møttes på fest. Så datet vi i 3 uker før vi hadde oss. Vi regner den dagen/natten som den datoen da vi ble sammen. [;)]

ser ut som de fleste venter ganske lenge med den biten der[:)]

skal ta det i betraktning hvis/når drømmeprinsen dukker opp[:D]

ORIGINAL: EricaJenta

stemte under 1 mnd...hadde sex første gang etter litt over 3 uker, men hadde da hatt veldig mye tid sammen...og ble gravid...[:D]

Back
Topp