Hvor lenge ventet dere...

På første date.
Det er jo et defineringsspørsmål hvor godt vi kjente hverandre. Det var første gangen vi møttes, men vi hadde pratet et par-tre uker på internett og mobil først da.
Vi kjente hverandre ikke godt, men var veldig forelsket.

ORIGINAL: toneany

På første date.
Det er jo et defineringsspørsmål hvor godt vi kjente hverandre. Det var første gangen vi møttes, men vi hadde pratet et par-tre uker på internett og mobil først da.

var det ikke du som fikk frieri veldig tidlig?[:)] eller husker æ dårlig nu

Første kvelden jeg møtte han [:-] Hmmm.....

Vi rota sammen første gang for nøyaktig åtte år siden i dag, og hadde vel sex første gang dagen etter... [:D]
Tok dog nesten 1,5 år før vi ble ordentlig sammen. [8D][:)]

haha, vi var ikke sammen. Og hadde ikke datet engang[:-]

Man prøvekjører vel bilen før man kjøper den[;)][8D]

Rundt en måned - men vi hadde kjent hverandre lenge, var bestevenner, og da jeg ENDELIG klarte å gjøre det slutt med eksen ble vi sammen.
Så var veldig klare, ja. [;)]

Ventet faktisk i 3-4 uker fra vi møttes første gang. Men det var fordi jeg hadde en soppinfeksjon jeg ville bli kvitt først. Delte seng og sånt alt etter første uka.[8D]

Ulikt meg på den tiden da, for å si det sånn.[8|]

Første dagen, han inviterte meg på fest, så sier vel seg selv at det var i fylla [8D]
Flytta sammen knapt en måned etter [;)] Har vært et par pauser, lengste på 9 mnd, men da var vi vel på en måte sammen likevel [8D]

Nå 3,5 år etter, så er sambo på tur å flytte ut, etter mitt ønske... Denne gangen for godt...

1 mnd etter at vi ble sammen.[:)]

vi hadde sex samme natt som vi begyte å rote. Og vi kjete hveradre godt fordi vi jobbet sammen[:)]  (i bhg på samme avdelig)

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: EricaJenta

det tok faktisk litt tid.. jeg var akkurat kommet ut av et forhold, så var ikke det første vi gjorde nei...

tror det tok ca 1 md eller mer.. enda vi var veldig mye sammen i den perioden [:)]

e det sånn at mannfolk oppfatter jenter som går til sengs tidlig under dating, som billig og ikke egnet som kjæreste? bare spør, e så masse rare meninger ute og går

kanskje noen...[8|] men i mitt tilfelle så ville mannen veldig gjerne, men var meg som ikke var klar for det bare[:)]

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: toneany

På første date.

var det ikke du som fikk frieri veldig tidlig?[:)] eller husker æ dårlig nu

Jeg tror kanskje ikke det er meg du tenker på, men i teorien fikk jeg jo et frieri tidlig. Vi hadde vel vært sammen i 6 uker, lå nakne i senga og pratet og koste, og så spurte han om jeg ville forlove meg med ham. Så etter det har vi liksom pratet om å skaffe oss ringer, men vi hadde ikke råd til å gjøre det før vi hadde vært sammen i 5 år. Så vi fikk ringene i fjor, for nesten et år siden. [:)]

ORIGINAL: LilleLalle

det skulle være en one night stand,men det funket dårlig [:D] og takk og lov for det [:)][:)][:)]

Samme her! [8D] snart 9 år siden.... [:)]

Tok ikke lange tida vertfall [8|]

Back
Topp