Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off da skjønner jeg godt at det kan trengs mitt mer søv på dagen ogsåJeg sover 1-2 timer per dag, sover likevel mellom 22-05.30 uten problemer. I blant har jeg så store smerter at jeg sliter med å sove av den grunn og da sover jeg gjerne 3t på dagen.
Off da skjønner jeg godt at det kan trengs mitt mer søv på dagen også
Merker selv nå at nattesøvnen ikke helt gir så god effekt lengre .. ingen liggestilling som er behagelig lengre![]()
me trenge med andre ord søvn! Eg er klar å legga meg til å sova igjen no, så om eg søve 2 tima på dagen ødelegge ikkje natta Tar en lur en gang i blant, men da sovner jeg som regel av utmattelse på sofaen om ettermiddagen. Sover da mellom 1-2 timer dersom ingen vekker meg. Som regel har jeg da sovet dårlig på natten. Og med dårlig mener jeg under 6 timer eller veldig oppstykket søvn.
hvis jeg har fått 5t søvn en natt er d super bra.
Ha ha småbarnslivet er ikke for pyser 
Samme herBlir som regel 2-2.5 timer janår jeg først sovner.
godt jeg ikke er alene!Vi lager jo et menneske så null dårlig samvittighetSamme hergodt jeg ikke er alene!

Vi gjør faktisk det! Ikke bare bare å lage menneskerVi lager jo et menneske så null dårlig samvittighet![]()
hvis jeg har fått 5t søvn en natt er d super bra.
Ha ha småbarnslivet er ikke for pyser
![]()

Håper du finner en rytme som funker så du slipper kvalmenJeg er sykemeldt, så sover heller lengre på morningen, det fungerer fint med et par tissepauserMen kjenner nå at behovet for mat kommer oftere, og går det for lang tid mellom måltidene blir jeg kvalm og kaster opp. Så i dag testet jeg ut å stå opp tidlig, og har tatt meg en formiddagslur på 1,5 time istedet
![]()
I tillegg har jeg begynt å slite med å være sulten på morningen så spiser 2-3 knekkebrød, også er jeg stappmett til middag kl 16
Haha, når man ikke kan skylle på mann og barn, skyll på forumetVet ikke hva skjer - skylder på denne tråden og mitt svar om aldri å ta lur!sovna selvsagt litt nå i dag og sliter så forferdelig med å våkne på ordentlig igjen
![]()
Noen ganger hjelper en tur i frisk luft helt alene på meg. Håper du bare slipper å være gretten og zombietimstand i tillegg 
Takk for det! Må nok bare innse at kroppen trenger oftere næring enn før, selv om det er omstilling å spise så ofte når man ikke er vant til det og absolutt ikke er frokostmenneskeHåper du finner en rytme som funker så du slipper kvalmen
Jeg sover best timene på morningen, sånn etter kl 4. Noe som passer veldig dårlig når jeg må levere storebror i Bhg og han ikke sover lenger enn maks 06.30I tillegg har jeg begynt å slite med å være sulten på morningen så spiser 2-3 knekkebrød, også er jeg stappmett til middag kl 16
![]()
De blir som oftest litt lengre enn planlagt