Hvor lenge var dere prøvere før spiren satt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Dette er et icsi barn så kan vel si første forsøk. H*n er jo lagd på et laboratorium på Riksen

Dette er et icsi barn så kan vel si første forsøk. H*n er jo lagd på et laboratorium på Riksen
Min førte er og laget med icsi men i Haugesund:) har blitt gravid 2 ganger nå på 1år etter han ble født:) godt med litt start hjelp:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiren satt på pp5. Fikk positiv test nesten på dagen 6 mnd etter jeg slutta med p-pillen:)

Slutta med p-piller i 2008, har vært gjennom 2 ICSI forsøk og 2 fryseforsøk. Denne gangen SKAL spira sitte :)

-iPhone appen-

I februar uteble mensen og den har alltid vært som ei klokke.. Men jeg har alltid sett på meg selv som ufruktbar og ikke ment for å bære frem et barn så derfor ble overaskelse enorm for meg. Men dessverre så endte den lille spiren i en MA hvor fosteret stoppet å vokse i uke 4+2 hvorpå kroppen ordnet selv i uke 8.

Ventet som anbefalt en syklus, og vi har ikke aktiv prøvd å bli gravide, men jammen meg ser det ut til at en ny liten spire prøver å vokse til.. Så nå krysser jeg fingrer, tær, hjulgang og knær og alt som kan krysses for at det går bra denne gangen.. Merker uroen i kroppen og at jeg nærmest forventer at det ikke vil gå bra..

Vi har prøvd siden april i fjor. Med førstemann brukte vi en halvtime, så begynte å bli skikkelig utålmodig nå! :-D

Back
Topp