Hvor lenge var dere forelsket (typ nyforelsket) i mannen?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Det sies jo at denne følelsen går over etter en stund, eller hvertfall roer seg...men her skjer det ikke.. :P Jeg er like tullete nå som jeg var for to år siden når vi nettopp hadde møttes..med sommerfugler i magen, og savner han når vi ikke er sammen (selv om han bare skal ut å trene liksom)...dette er jo til å bli sliten av :P På disse to årene har vi gått gravide med bekkenløsning, slitt med ekser fra helvete, hatt nattevåk med en baby som skrek i timesvis, og enda har det ikke dabbet av.. håper flere har det like bra som meg :D

Tja.... Hva skal jeg si? Har kjent han i 10 år og innimellom smiler jeg når jeg tenker på han :) sommerfuglene er jeg litt usikker på, men jeg tror nok jeg er litt forelsket i han ja :p

Nå har vi vært sammen i 9 år, gift i litt over 2.
Jeg er ikke nyforelsket lenger, men jeg savner han når vi ikke er sammen og jeg tenker ofte over hvor utrolig heldig jeg er som har han. Han er ALT for meg og jeg elsker han uendelig! Jeg finner han helt fantastisk og det finnes ikke noe han ikke gjør for lille og meg. Når jeg tenker på han så smiler jeg og jeg får en varm, trygg følelse, og jeg føler meg heldig, heldig for at han elsker nettopp meg. :)

Til tider så er det så den følelsen er "over" MEEEEN det er veldig ofte jeg står og ser på han når han jobber eller bare sitter ved siden av meg at jeg får den boblende følelsen over meg og har skikkelig sommerfugler og føler meg nyforelska enda . Nå har vi vært sammen i 3 år og er ganske nygifte enda ;)

Den følelsen kommer og går, men tror den største forelskelsen var over etter to-tre år. Da begynte hverdagen å ta over litt. Men den glimter fortsatt til iblant! :) Og kjærlighet mangler det ikke på. :)

Etter 9 år sammen, 8 år som gift og 4 (snart 5) unger er vel den nyforelskede følelsen borte. Men kjenner fortsatt at det kribler i meg når jeg tenker på ham, og savner ham veldig dersom vi ikke er sammen. Sover veldig dårlig uten at han ligger ved siden av meg :-)

Etter 9 år sammen, 8 år som gift og 4 (snart 5) unger er vel den nyforelskede følelsen borte. Men kjenner fortsatt at det kribler i meg når jeg tenker på ham, og savner ham veldig dersom vi ikke er sammen. Sover veldig dårlig uten at han ligger ved siden av meg :)

Samme her, bare at vi har vært sammen i 7 år og har 1 barn :)
Den kriblende nyforelska følelsen kommer snikende ganske ofte, men den skikkelige nyforelska følelsen ga seg etter rundt 4 år ;)

I hverdagen elsker jeg han, og rett som det er får jeg denne nyforelska følelsen også. Skjer ikke like ofte lenger, men det ligger på lur der inne et sted. Vi har vært sammen i 6 år :)

I hverdagen elsker jeg han, og rett som det er får jeg denne nyforelska følelsen også. Skjer ikke like ofte lenger, men det ligger på lur der inne et sted. Vi har vært sammen i 6 år :)
Samme her. Bare vi går mot vårt 10ende år sammen nå :)

Er fortsatt forelsket i han. Har vært mye borte fra hverandre, så vi holder veldig på den følelsen. Selv etter 5,5 år ♡

Vi nærmer oss 11 år sammen. Forelska-følelsen varte kanskje i et par år.

Vi har vært sammen i åtte år, jeg kjenner på forelskafølelsen til tider enda. Ikke hver dag, men noen ganger bobler det opp.

Vi var nyforelsket i 2-3 år!

Nei, men har heller ikke vært sånn med oss. Det kjentes ut som om vi hadde vært sammen i mange år alt på første middagen sammen. Om vi er fra hverandre kan det gå flere dager uten at vi snakker sammen, og det synes jeg er fint. Vi har en trygghet, ro og gjensidig respekt. Men jeg kan savne han. Og kjenne meg oppriktig lykkelig fordi han er med meg. Men nyforelska? Nope.
(Har vært sammen i 4 år)

Snart tre år siden vi ble sammen, pluss hatt en "pause".
Det beste jeg vet er når jeg skal møte han og han kommer gående imot meg. Blir forsatt litt rød i kinnene og smiler så bredt som det går ann, mens jeg tenker at jeg har verdens mest sexy mann! :)
Er nok forsatt nyforelsket innimellom, men har begynt å merke mer det ekte kjærlighetsfølelsen, der jeg ser at jeg elsker han så høyt, uansett om han gjør eller sier noe "teit":)

Back
Topp