Hvor lenge var dere forelsket (typ nyforelsket) i mannen?

Var aldri forelska i starten. Når jeg traff han hadde vi begge mest lyst å være singel, men vi blei sammen da det blei voldsomt mas å press fra venner. Men nå 9 år etterpå for jeg av og til sommerfugler i magen når jeg ser på han:D

6 år sammen nå, samboere i ca 5 :-) den konstante nyforelskelsesfølelsen har vel gått over til en dyp kjærlighet, men kjenner den innimellom. vi sender flere meldinger til hverandre hver dag når vi er på jobb eller andre ting, savner han veldig når vi ikke er sammen selv om det bare er vanlig borte på jobb og sliter med å sovne om han ikke ligger i sengen med meg :-)
Har nå flere ganger tenkt på at etter 6 år og 2 barn, økonomisk slit, litt sånn hvor skal vi bo opplegg så har vi det bedre sammen enn noen gang og kjenner at det er en herlig følelse :-)

7 år siden vi ble sammen, og har fått 3 barn på 5 år! Men fremdeles dukker nyforelsket følelsen opp! Men det kribler ikke hver gang han ringer/sender SMS lenger :p hihi..

Men savner han hver gang han er borte på noe ekstra, overtid på jobb o.l.

Er heldig sånn sett ja :D Deilig å kjenne kriblinga innimellom <3 :D

Begge sover dårlig om vi ikke ligger ved siden av hverandre :D

Her har vi vært sammen i 4 og et halvt år, og jeg føler meg like nyforelsket fortsatt, faktisk! Trodde ikke det var mulig etter så "lang tid", men jeg får veldig ofte sommerfugler i magen bare av å tenke på han :)

Vi har vært sammen i over 4 år, og jeg kjenner fortsatt av og til at det kribler i magen når jeg venter på at han skal komme hjem :)

Vi har nylig passert tredje året sammen og har gått inn i det fjerde. er like forelsket som vi var når vi først ble sammen. Til tross for mange tunge stunder, et barn og nå nytt svangerskap. Forelskelsen ser ikke ut til å forsvinne <3

Forelsket og sommerfugler i magen her<3 Vært sammen i 4,5år:);)

Snart 7 år sammen. Elsker hverandre. Men titt å ofte får man en sånn sommerfugel i magen følelse.

Efter 10 år gifte ælskar eg han. Har de sommrrfuglerna i magen ibland.

Back
Topp