Hvor lenge til permisjon og hva gleder du deg mest til?

3 uker til permisjon i dag[emoji7] Eller permisjonen starter egentlig 4 juni, men har siste vakt i turnus 30 mai, så det er den dagen jeg teller ned til[emoji1373] Begynte i ny (turnus) jobb forrige onsdag, og kjenner at både hodet og kroppen er helt ferdig[emoji24] Gleder meg til å ha noen uker med overskudd til 3 åringen før lillebror kommer[emoji173]️

12 dager til permisjonstart, men hadde en del avspasering som måtte tas og da tok jeg likeså greit et par dager ferie også da jeg har igjen fra ifjor så nå prøver jeg å nyte tilværelsen hjemme [emoji4]

Er sykmeldt frem til permisjonen starter 3 juni:) Prøver å slappe av og få nestet litt:) Har også planer om å få lagt inn en frisørtime før fødsel! Håper bare jeg holder ut 2-3 timer i frisørstolen [emoji87] men heller nå enn med ei nyfødt ei i armene :p

Permisjonen min begynner på tirsdag, men har våre 100% sykemeldt siden midten av februar. Så det kommer ikke til å føles noe annerledes.
Men jeg gleder meg til å få fødselen unnagjort og ha lille gull i armene mine. Ellers før han kommer, så er det å få siste rest klart. Gjenstår lite nå, men vil prøve å husvask å litt sån klart og siste rest av babyklær skal vaskes.

100% sykmeldt, permisjonen min starter tirsdag. Er ferdig med det meste allerede, så det blir å gjøre ferdig småplukk og prøve å hvile.

Sykemeldt siden påske, men permisjonen starter nå til mandag. Fordelen med at permisjonen starter er at fødsel er forventet :)

Starter 23 med min perm :) men ble fulltids sykemeldt på mandag, så har på en måte startet allerede. Litt vemodig da jeg var forberedt på å jobbe og det ble en brå overgang men kjenner på kroppen at det er godt å hvile.

5 dager til permisjon nå :D

Fått ny bilstolpose/vognpose til mini i posten nå og vogn på veg! 6 1/2 dag igjen på jobb.. såååå klar!

Er sykmeldt frem til permisjonen starter 3 juni:) Prøver å slappe av og få nestet litt:) Har også planer om å få lagt inn en frisørtime før fødsel! Håper bare jeg holder ut 2-3 timer i frisørstolen [emoji87] men heller nå enn med ei nyfødt ei i armene :p
Frisørtime burde eg og få fiksa! Har ikkje vore hos frisør sida desember [emoji28]

12 dager til permisjonstart, men hadde en del avspasering som måtte tas og da tok jeg likeså greit et par dager ferie også da jeg har igjen fra ifjor så nå prøver jeg å nyte tilværelsen hjemme [emoji4]
Deilig! Eg har også litt avspasering så tar litt kortere dager og hadde fri på fredag som var..:)

Kan jobbe fram til neste søndag, men har kun att 13 timar på mandag[emoji106] det eg gleda meg mest til er å sleppe å styre med å ordne barnevakt![emoji28]
13 timer var lang dag! Men så deilig med permisjon etter i morgen [emoji3]

Back
Topp