Hvor lenge tenker dere å bli på sykehuset?

Tenker å være der 2-3 dager i hvertfall pga svangerskapsdepresjon, så har et "risikosvangerskap" sånn psykisk. Samboer får være på barsel med meg, så det blir bra :) vil bli til jeg føler meg trygg på amming og vasking, men blir jo litt avhengi av hvordan rommet er(blir prioritert til alenerom, men man vet jo aldri).
Ellers vil jeg jo gjerne hjem og ta de nye utfordringene på strak arm - med godt støtteapparat og beste samboeren :D

tror kanskje jeg ender på barsel denne gangen fordi jeg mistet mye blod sist (og det forventes samme denne gangen). Men vi får se. Ender jeg på hotellet blir jeg der til føllingstesten er utført, vi har 2 timers reisevei, og kjører ikke 4t/ t/r en dag etterpå....

Kan jeg spørre hvor mye blod du mistet sist? Og hva som var grunnen til at du blødde så mye?

Blir i hvert fall til følingstesten, så ser jeg ann formen etter det :) lå 2 dager sist

Med to unger, en katt, mannen og svigermor, tror jeg at jeg blir en stund. Tror ikke jeg får slappet så mye av hjemme akkurat

Var 2 dager. Følte meg ikke helt trygg på ammingen, på sykehuset klarte jeg ikke å slappe av eller sove. Var for mye bråk. Ammingen gikk mye lettere når vi kom hjem :)

Kan jeg spørre hvor mye blod du mistet sist? Og hva som var grunnen til at du blødde så mye?
0,7 l står det i papirene men begynte å blø i badekaret så litt vanskelig å si. Ble stoppet med medikamenter. Usikker på hvorfor, skjedde det samme med nr 1 og 2. Hadde blodprosent på 7 da jeg kom hjem... Med nr 1 måtte jeg inn på ultralyd fordi det var igjen rester av morkaken i livmoren så det stoppet ikke å blø heller. 3 dager etter fødsel. Var skikkelig dårlig da. Måtte få rie medisin for å få ut restene. Grusomt! Ikke moro!

Vi lå i tre dager sist! Da lå vi på pasienthotellet fordi det var fullt på barsel (måtte evt ligget på 4-mannsrom uten mannen), og det var egentlig veldig fint - vi ordnet oss selv! Denne gangen drar vi nok hjem etter 1-2 dager hvis alt går greit, vil hjem til storebroren:)

Blir kortest mulig på sykehuset i hgs, vil heller på barsel på det lokale sykehuset.

Jeg satser på å ligge så lenge som mulig tror jeg. Synes det er deilig med fred og ro de føste dagene og kanskje få hvilt meg litt etter fødselen før jeg reiser hjem.

Vanlig leggetid er to døgn, ble et døgn ekstra med første med nr 2 sov jeg der to netter. Tenker 2 netter nå også, så sant alt er bra med lille og meg. Dersom vi ikke kommer på hotellet og mannen må hjem er det mulig jeg blir i kun 1 døgn.

Jeg ble værende i fem døgn nå pga keisersnitt. Var fornøyd med det.

Håper på å reise hjem så fort som mulig. Maks en natt. Ikke lyst til å være borte fra storesøster om natten

Vi reiste hjem dagen etter. Jeg var i fin form, og jeg savnet storesøster og samboer noe fryktelig.

Jeg fødte natt til mandagen(kl 02.01) og reiste hjem tirsdag ettermiddag. Angrer ikke på det, fikk slappet mye bedre av hjemme :)

Fødte kl 17 søndag, ble til kl 11 på tirsdag, så nesten to døgn. Første gang var jeg der 2,5 døgn.

Back
Topp