Hvor lenge tenker dere å bli på sykehuset?

gogutten

Forelsket i forumet
??

J ser for meg et døgn ca.. Kommer selvfølgelig litt ann på hvordan fødsel blir, men ble ikke lenger sist.
Også anbefaler de et døgn da i tilfelle noe skulle være i veien m barnet, da pleier d å bli oppdaget ila d første døgnet.

Sist opplevde j mer avlastning hjemme og følte j restituerte meg bedre hjemme, selv med barn fra før. Nå har j to fra før så j må se d ann i fht fødsel, enerom/fellesrom og div..
Tror nok j vil hjem så fort som mulig som sist allikevel.

Andre som har noen tanker?
 
tror kanskje jeg ender på barsel denne gangen fordi jeg mistet mye blod sist (og det forventes samme denne gangen). Men vi får se. Ender jeg på hotellet blir jeg der til føllingstesten er utført, vi har 2 timers reisevei, og kjører ikke 4t/ t/r en dag etterpå....
 
Så lenge jeg kan.
 
Regner med jeg blir på barsel. - Grunnet svangerskapsdeprisjon.

så blir nok i 2 - 3 dager.
 
blir nok sikkert et par dager.. Med første ble jeg dårlig og måtte ligge 1 uke ekstra.. Håper det ikke går sånn denne gangen :)
 
Aner ikke. Spørsmålet er hvordan fødselen blir, og så får jeg bare se d an..
 
Blir der i tre dager regner jeg med, eller til Føllingstesten er tatt. Har over en time reiseveg til sykehuset så jeg orker ikke å kjøre frem og tilbake så mange ganger..
 
Tenker at jeg vil bli der et par dager.. Vil føle meg trygg på amming og slikt før hjemreise:) Kommer jo helt an på om vi får familierom og hvordan formen er da.. Her får vi tilbudet om at jordmor kommer hjem til oss for å ta føllingstesten:)
 
Blir nok sikkert i 3 dager i hvert fall... Sist var vi til føllingstesten var tatt, d blir vi nok nå også pga reisevei... OG at jeg vil ha bedre hjelp til amming, og føle meg helt sikker på ting før jeg reiser hjem :) Har jo 2 hjemme fra før, så blir nok absolutt ikke rolig å komme hjem ;) Så greit å få slappet liiiiiitt av så langt d lar seg gjøre...
 
Hvis vi får familierom på pasienthotellet blir jeg så lenge som jeg kan :) tenker det er godt å få hvile samtidig som den profesjonelle hjelpen er like i nærheten om man skulle ha behov for det.
 
Regner med jeg blir et par dager, alt avhengig av hvordan jeg føler meg, samt hvordan de andre på rommet er.
Forrige gang hadde jeg det så kjekt med hun jeg lå på rom med, at ingen av oss ville hjem:)
 
Blir der i tre dager regner jeg med, eller til Føllingstesten er tatt. Har over en time reiseveg til sykehuset så jeg orker ikke å kjøre frem og tilbake så mange ganger..

Samme her også.. Blir nok de dagene jeg får ;) Er førstegangs, så trenger vel den hjelpen jeg kan få ift amming ☺️
 
Ihvertfall 3 dager tenker jeg :) Bor 2t unna sykehuset og her får alle enerom og eget bad, så det er ganske kjekt å være der igrunn :)
 
Vanskelig å si, er jo avhengig av babyen og fødselen, men tenker i utgangspunktet å være der et døgn...
 
Spørs på om jeg får alenerom eller må dele. Sist gang fikk jeg ikke lov å ha besøk på rommet, ikke av mannen en gang, og det er jeg nødt til å ha muligheten for denne gangen. Kan ikke bare møte toåringen på gangen, de må få litt tid og litt plass.

Ellers har de et godt jordmor-hjem tilbud her igjen, så mulig jeg benytter meg av det. Da kommer jordmor hjem to ganger i løpet av de første dagene, og tar føhlingstesten og div hjemme. Da må man ha dratt fra sykehuset innen et døgn.
 
Låg 3 dager sist, det syntes jeg var heilt passelig. Tenker det denne gangen også om ting blir mye likt som sist..
 
Regner med jeg blir så lenge jeg får. Jeg får bestandig så mye etterrier, så da er det greit å være der..
 
Eg har fått første pri på familierom, så vi blir nok værende så lenge vi føler for det (minimum 4 dager, max 2 uker)
 
Blir så lenge de på sykehuset mener jeg bør være :)
 
Back
Topp