Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eldste fikk beltestol i sommer, ca til seksårsdagen. Yngste er ikke fire enda engang, og sitter nok bakover ei god stund til. Hun er bare 13,6 kg, så det er lenge til hun kan få beltestol, og jeg snur i alle fall ikke før.
Snudde de når de var 2,5 år pågrunn av bilsyke.. hun ene kastet opp så ille en gang hun holdt på å sette ting fast i halsen men så kjørte vi ikke bil daglig før de var 3,5 år..
Eldste ble snudd da hun var 20 mnd, hun spydde uansett hva vi gjorde (blir bilsyk selv, så prøvde alle triksene jeg kunne og kom på). Vet jo det at det er fyfy og snu så tidlig, men på det tidspunktet viste jeg faktisk ikke det. Hørte ingen ting fra helsesøster, heller ikke noe fra forhandleren vi kjøpte bilstolen hos. Så ble faktisk ikke opplyst om konsekvensene før jeg ble aktiv bruker her inne!
Minsten ble 3 år for 2 dager siden, han sitter enda bakovervendt med god plass så der blir han sittende ei god stund til!