Hvor lenge satt barnet ditt bakovervendt i bilen?

Eldste: 4 år og 6 mndr.
Mellomste : 3 år og 8 mndr. (bilsyk)
Yngste sitter enda bakover, han er bare 17 mndr.

Gutten var 4.5 når han fikk beltestol.
Jenta er nå 3.5 år, og sitter bakovervendt enda, kommer til å gjøre det til hun er 5 år tenker jeg, hun er spinklere enn broren.

Han fikk beltestol rett før han fylte 4 år :)
Lillebror på litt over 2 år sitter bakovervendt og skal sitte slik lenge enda!

Eldste fikk beltestol og ble snudd et par mnd før hun fylte 4, lillesøster er 2.5 år og sitter fortsatt godt bakovervendt...

Første var 2 år og andremann 3,5 ;-) Siste skal sitte lenge enda , hun er 2 år :-)

Snart 4 år og sitter fortsatt bakovervendt. Og kommer nok til å sitte sånn en stund til :) han klage heller ikke på det :)

Vel snuppa er 2.5 år og skal sitt bakovervendt lenge fortsatt ;)
satser på å kjøpe nytt sete hvor nyttår som hun kan ha noen år og da fordi sete hun har nå snart er for gammelt ;)

Min gutt var litt over 3 år da vi snudde han, pga han ble bilsyk når han satt bakovervendt :( Ville egentlig hatt han bakovervendt mye lenger...

Til hun var 3 og et halvt. Da fikk hun vondt i bena fordi hun ikke hadde plass.

Eldste var 4,5 år, nr 2 var 5 år. De to minste som blir 3 og 5 i januar og mars sitter fortsatt bakovervendt

Eldste til 5,5 år.
4-åringen sitter bakovervendt ennå.

Er garantert en del her som har snudd tidlig men ikke kommenterer fordi de etter all sannsynlighet vil bli nærmest "angrepet" av andre her..

Førstemann ble forøvrig snudd ved 1 år, i 2010 - andremann er nå 1 år og sitter bakovervendt så lenge det går - forhåpentligvis i ett par år til :D
I 2010 var jeg heller ikke kjent med alt det jeg er nå, fokuset på å sitte bakovervendt lenge er mye større nå enn før, mye takket være sosiale medier.
Like fullt så ser jeg godt hvorfor mange snur tidlig, har gjort det selv og hadde gjort det igjen :)

Back
Topp