Hvor lenge prøvde dere?

Tok ett år her. Lange sykluser og manglende eggløsning gjorde det vanskelig. Det gikk naturlig siste forsøk før vi skulle starte opp med letrozol og mer hjelp :)

Så spennende! Krysser fingrene for oss begge ❤️ Jeg begynner å lure litt på om jeg har mangel på hormoner/ubalanse som ikke kommet frem i utredningene, da jeg blitt gravid rett etter avslutt av hormonell prevensjon og rett etter en tung hormonell behandling med IVF. Men kan være tilfeldig også ☺️
Jeg ble gravid naturlig etter å ha fjernet store mengder endometriose i april. Tror livmora mi var ute av stilling, og derfor ikke eggene ville feste seg på IVF-forsøk og naturlig. Utrolig hvordan en plutselig kan bli naturlig gravid etter IVF og mye styr:Heartred

PP1 :smiley-angelic001:Heartred Evig takknemlig! Første barnet klaffet i pp3. Andre barnet klaffet i pp1. Tredje barnet klaffet i pp4, jeg hadde en kjemisk/tidlig SA i pp1.

Første forsøk med begge to

3pp. Tror jeg hadde en kjemisk i pp2. Fikk noen svake tester, og ekstra stor mens. Denne PP satt det litt for godt. Slapp nok to egg.

Siden det er 11år siden sist var jeg usikker på hvor vanskelig det kom til å bli. Første satt på første forsøk, andre på tredje.

Jeg er alene, så jeg kan jo ikke prøve hjemme. Men det har tatt to år med IUI og IVF så langt. Har hatt to MA, så tørr ikke helt tro på at det skal gå denne gangen.

Fikk mensen igjen når minste var 11 mnd. Gravid rundt 1 års dagen hennes. Har blitt raskt gravid alle gangene

Satt på første denne gangen! Rakk ikke å prøve ordentlig egentlig, det endte bare med at mensen aldri kom etter pilleslutt :D PP4 med første

Første var uplanlagt. Med nr 2 så brukte vi 7 pp. Nå har vi ikke prøvd aktivt men ble gravid nå etter å ha sluttet å amme for 4 mnd siden. Men veldig velkomment :)

Første forsøk på oss :Heartred
Kjenner på å være veldig heldig, når jeg ser alle dere som har stått på så lenge og holdt ut i lange behandlinger. Gratulerer alle dere flotte, sterke jenter og damer!

Back
Topp