Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Åh, samme som meg! Hadde også mislykket IVF-forsøk i juni, men så satt den naturlig i juli
Jeg ble gravid naturlig etter å ha fjernet store mengder endometriose i april. Tror livmora mi var ute av stilling, og derfor ikke eggene ville feste seg på IVF-forsøk og naturlig. Utrolig hvordan en plutselig kan bli naturlig gravid etter IVF og mye styrSå spennende! Krysser fingrene for oss begge Jeg begynner å lure litt på om jeg har mangel på hormoner/ubalanse som ikke kommet frem i utredningene, da jeg blitt gravid rett etter avslutt av hormonell prevensjon og rett etter en tung hormonell behandling med IVF. Men kan være tilfeldig også
Høres utrolig tøft ut. Krysser fingrene for at denne spiren sitter helt til april!36 pp. 2 år med IVF + IUI.
Har hatt én SA og én kjemisk i løpet av alle disse måndene
Håper så inderligJeg er alene, så jeg kan jo ikke prøve hjemme. Men det har tatt to år med IUI og IVF så langt. Har hatt to MA, så tørr ikke helt tro på at det skal gå denne gangen.
Håper for deg også!Håper så inderlig
exu?Etter en exu så tok det 10 mnd før vi ble gravid igjen