Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi fascinerende at det kan endre seg sånn. Håper jeg også blir raskere gravid senere, at kroppen nå lærer hvordan det gjøresEdit: Trodde jeg svarte i min egen termingruppe, men ser nå at innlegget havnet hos dere i april. Men jeg lar svaret stå
Med min første prøvde vi i 3.5 år før det satt, men etter at den jenta ble født i oktober 2018 ble vi gravide ved et uhell 6 mnd etterpå, etter at jeg kun hadde fått mensen 2 i løpet av 4 mnd. Mistet i MA og ble gravid igjen på PP2, mistet nok en gang, men ble gravide igjen på PP1 med lillesøster.
Denne gangen hadde jeg lang og uregelmessig syklus og ble gravid ved et uhell igjen, to mnd etter at jeg tok ut pstaven. Tydeligvis har jeg blitt veldig fruktbar etter førstemann
Åh, samme som meg! Hadde også mislykket IVF-forsøk i juni, men så satt den naturlig i juliHar prøvd siden juni 2020. Ble gravid på første forsøk, men det endte med SA. Ikke testet positivt igjen før nå. Hadde et innsett IVF i juni i år, men egget festet seg ikke. Så ble jeg plutselig gravid naturlig syklusen etter. Håper spiren sitter nå
Så spennende! Krysser fingrene for oss begge Jeg begynner å lure litt på om jeg har mangel på hormoner/ubalanse som ikke kommet frem i utredningene, da jeg blitt gravid rett etter avslutt av hormonell prevensjon og rett etter en tung hormonell behandling med IVF. Men kan være tilfeldig ogsåÅh, samme som meg! Hadde også mislykket IVF-forsøk i juni, men så satt den naturlig i juli
Hmmm. Kanskje du kan spørre legen om det kan være tilfellet?Så spennende! Krysser fingrene for oss begge Jeg begynner å lure litt på om jeg har mangel på hormoner/ubalanse som ikke kommet frem i utredningene, da jeg blitt gravid rett etter avslutt av hormonell prevensjon og rett etter en tung hormonell behandling med IVF. Men kan være tilfeldig også