Hvor lenge prøvde dere?

Egentlig PP1, da jeg testet etter EL denne runda. PP3 hvis ikke, men der hadde vi ingen peiling på EL, og bare tok det som det kom.
 
Ser ut til at det ble pp19 fordelt på 23 måneder. PCOS og lange, uregelmessige syklusser.
 
Ble gravid med en gang, men mistet. Hatt en mens, før gravid igjen [emoji4]
 
PP3, kanskje egentlig PP2 siden vi bare hadde ubeskyttet samleie 1 gang første PP ;)
 
5pp, 1 sa i uke 7+4 og tre kjemiske på rappen etterpå var veien vår. Håper det holder helt i mål denne gangen! [emoji7]
 
PP2 forrige gang men sex annen hver dag og nå pp1 ved bruk av femar og kun sex på eggløsningsdagen.
Føler oss veldig heldige. Jeg krysser fingrene for at alt går fint denne gangen også :)
 
Vi har prøvd i 5 år. Mista litt håpet så vi har ikke prøvd så hardt dette året, mensen uteble og jeg ble så kvalm så jeg tenkte " jeg kan vel teste, men den ender opp med å bli negativ som alltid" til min store forundring var den sterk positiv og jeg ble skjokkert. Kan fremdeles ikke tro det. 6 uker i morgen[emoji173]️
 
Vi hadde lykken i pp11[emoji179] , pga korte sykluser rakk vi 11pp på 9mnd.
Egentlig så hadde vi tatt en prøve pause i sommer, dvs koste oss som vanlig uten å tenke på el eller temping.
Så ble faktisk satt ut og overrasket over dette ferie frøet[emoji1]
Uplanlagt... brukte prevensjon
 
Dette var pp3. PP1 da vet jeg at vi bommet på el da... Brukte clearblue fertilitetsmonitor i pp2 og pp3.
 
2 op første gang som endte i MA, denne gangen rakk vi ikke prøve før den satt igjen[emoji846]
 
Første gang var vi uten prevensjon i 2,5 år. Jeg gav nesten opp, men etter en tur til akupunktør så satt spiren![emoji1][emoji170] Siden det tok så lang tid med førstemann, så beregnet vi en lang prøvetid denne gangen også. Men jaggu satt spiren på første forsøk![emoji85][emoji173]️
 
Førstemann ble til med IVF, etter 5 årsprøving. Hormonkurer, manglende eggløsning, osv.
Hvem hadde da trodd at lille aprilfrøe skulle være hjemmelaget før vi startet med prøving :D
Skulle egentlig sette inn nytt egg nå i neste uke :p men det slipper vi jo :D
 
Back
Topp