Hvor lenge passer buksene?

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg lurer fælt på når buksene begynner å bli små, bor på bygda og er avhengig av å få kjøpt inn klær på forhånd. Bruker arbeidsuniform som er er trang fra før, så er spennt på hvor lenge dette går...

Jeg husker fra sist at da jeg var på OUL i uke 18-19, så måtte jeg bruke hårstrikk for å få igjen knappen. Noen uker senere (uke 25 eller noe) fikk jeg ikke igjen noen av jeansene mine lenger, og måtte ty til mammabukser resten av svangerskapet.

Jeg la på meg totalt 14 kg, så ikke så mye "ekstra".

Jeg husker fra sist at da jeg var på OUL i uke 18-19, så måtte jeg bruke hårstrikk for å få igjen knappen. Noen uker senere (uke 25 eller noe) fikk jeg ikke igjen noen av jeansene mine lenger, og måtte ty til mammabukser resten av svangerskapet.

Jeg la på meg totalt 14 kg, så ikke så mye "ekstra".
Jeg brukte også hårstrikk.. Helt genialt :)

Meina eg bytta te mammabokse allerede rondt veke 12.. :p hadde ikkje den stramaste kroppen før eg blei gravid,og samma e no.. :p no får eg bare vondt av å gå me dei vanlige boksene,så vurdere sterkt å finna fram dei me ekstra strikk allerede!;) ingenting e verre enn bokse så stramme!:o

Jeg kommer til å leve i haremsbuksene fra cubus :p bruker de ofte på jobb nå også, så det er helt normalt for meg :)

Jeg lurer fælt på når buksene begynner å bli små, bor på bygda og er avhengig av å få kjøpt inn klær på forhånd. Bruker arbeidsuniform som er er trang fra før, så er spennt på hvor lenge dette går...
Har samme problem med uniformen :o Håper den holder til uke 12 iallfall, vet ikke om det finnes gravideklær i vårt sortiment... Viss ikke må jeg sikkert ut på egenhånd å handle på jobbens regning..

Har samme problem med uniformen :o Håper den holder til uke 12 iallfall, vet ikke om det finnes gravideklær i vårt sortiment... Viss ikke må jeg sikkert ut på egenhånd å handle på jobbens regning..
Det er marginalt allerede, så lurer på om jeg skal kjøpe litt ribbstoff og sy I sidene/lommene. Føler at dette er tidlig....

Har lagt bort noen bukser for det er ubehagelig. Men sånn helt lave bukser er OK.

Husker ikke helt, men måtte bytte ut arbeidsbuksa rimelig kjapt sist gang, sikkert rundt uke 12. Hadde vekter uniform så var null strech. Mine vanlige dongeribukser kunne jeg egentlig bruke ganske lenge frem mot slutten ved å bruke strikkmetoden. Dette til tross for at jeg la på meg ca 30 kg. Brukte gravidbukser og joggebukser i tillegg.

Jeg husker at magen min var vond å ha vanlige bukser som stramme over magen før uke 12. Tror jeg kjøpte nye bukser i ca uke 10 :) var veldig øm over magen :)

Første gang begynte buksene å bli trange allerede i uke 8. I uke 13 klarte jeg ikke å trikse mer så da var det bare gravidbukser i skapet. Andre gang begynte de å bli trange i uke 11/12.

Var rundt 3 mnd her. Heeeldigvis har vi gode romslige uniformer på jobb ;-)
Helsevesenet? :D Savner uniformene fra jeg jobbet på eldrehjem mens jeg gikk på videregående, så behagelige :P Den jeg har nå er ikke så behagelig, men jeg føler meg fin i den. men den er ikke laget for en gravid kropp :P :o håper jeg eller jobben finner på noe lurt :)

Helsevesenet? :D Savner uniformene fra jeg jobbet på eldrehjem mens jeg gikk på videregående, så behagelige :P Den jeg har nå er ikke så behagelig, men jeg føler meg fin i den. men den er ikke laget for en gravid kropp :P :o håper jeg eller jobben finner på noe lurt :)
Jepp :-)

jeg synes magen var så øm at jeg begynte tidlig med gravidbukser (sikkert rundt uke 10) selv om jeg bare hadde lagt på meg 1 eller 2 kg innen den tiden. fantastisk deilig når det ikke strammer en plass :)

Brukte strikk fra uke 16-24 ca så gikk over til mammabukser.

Jeg har alltid fått tidlig mage, så spørs hvor lenge jeg klarer å holde det skjult egentlig :( før har det bare sett ut som jeg har lagt på meg litt fram til uke 12, men nå er jeg slankeoperert og folk vil begynne å snakke, men det får de bare gjøre.... Syns jeg hører de ja.... Ja se, nå går ho opp igjen... :p Men de samme folka vil jo få det "slengt" tilbake når de finner ut at det er en liten krabat inni der som skal vokse seg stooor :)

Shit enten er jeg skikkelig oppblåst eller så har jeg begynt å fått mage allerede:eek: Har en highwaistbukse fra Floyd som passet bra for en-to uker siden, nå må jeg kneppe opp helst to knapper i alle fall for at den skal være behagelig/tålelig å ha på. Hadde jo kjøpt to slike i juletider, kjedelig!:p

Shit enten er jeg skikkelig oppblåst eller så har jeg begynt å fått mage allerede:eek: Har en highwaistbukse fra Floyd som passet bra for en-to uker siden, nå må jeg kneppe opp helst to knapper i alle fall for at den skal være behagelig/tålelig å ha på. Hadde jo kjøpt to slike i juletider, kjedelig!:p
Godt å høre det ikke bare er meg ;) Kjenner buksene strammer godt om dagen :p

Er så glad noen skrev dette først;) både ser og kjenner magen, og jeg er ikke plaget med luft. Men kan jo ikke være baby heller;) Er helt normalvektig fra før. Andre svangerskap:)

Back
Topp