Jeg og! Er på med strikk utover ettermiddagen nesten hver dag alleredeGodt å høre det ikke bare er megKjenner buksene strammer godt om dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Er på med strikk utover ettermiddagen nesten hver dag alleredeGodt å høre det ikke bare er megKjenner buksene strammer godt om dagen
![]()
Er andre her også. Er heller ikke spesielt plaget av luft, men det må jo være det. Har litt ekstra på kroppen jeg da, men ikke lubben tror jegEr så glad noen skrev dette førstbåde ser og kjenner magen, og jeg er ikke plaget med luft. Men kan jo ikke være baby heller
Er helt normalvektig fra før. Andre svangerskap
![]()
Hehe jeg måtte bytte stilJeg og! Er på med strikk utover ettermiddagen nesten hver dag alleredeog med tanke på at jeg stort sett bruker highwaist bukser med toppen oppi er jeg nesten litt redd folk kan se det alt nå! Får gradvis bytte litt stil, hvis ikke er det umulig å skjule i 2 mnd til
![]()
Jeg har allerede begynt og gå mer og mer i store gensere og med genseren utenpå. Så håper jeg ingen tenker over at jeg alltid gjør det om ikke så lenge.Hehe jeg måtte bytte stilGreit å gjøre det nå før magen blir større...
Jeg orker plutselig ikke brødskiver på jobb og spiser bare knekkebrød med smørJeg har allerede begynt og gå mer og mer i store gensere og med genseren utenpå. Så håper jeg ingen tenker over at jeg alltid gjør det om ikke så lenge.kommer nok uansett til å måtte si det til mine næreste kollegaer litt tidlig siden vi skal på jobbtur til Hong Kong i uke 10... En hel uke klarer jeg neppe og skjule St jeg ikke drikker og at matvanene mine plutselig er anderledes
![]()