Hvor lenge passer buksene?

Godt å høre det ikke bare er meg ;) Kjenner buksene strammer godt om dagen :p
Jeg og! Er på med strikk utover ettermiddagen nesten hver dag allerede;) og med tanke på at jeg stort sett bruker highwaist bukser med toppen oppi er jeg nesten litt redd folk kan se det alt nå! Får gradvis bytte litt stil, hvis ikke er det umulig å skjule i 2 mnd til:p

Det er bare så vidt jeg får igjen knappen på jobbuksa... Krise! Vurderer å sy i et stretchstoff der lommene er.

Er så glad noen skrev dette først;) både ser og kjenner magen, og jeg er ikke plaget med luft. Men kan jo ikke være baby heller;) Er helt normalvektig fra før. Andre svangerskap:)
Er andre her også. Er heller ikke spesielt plaget av luft, men det må jo være det. Har litt ekstra på kroppen jeg da, men ikke lubben tror jeg :p

Jeg og! Er på med strikk utover ettermiddagen nesten hver dag allerede;) og med tanke på at jeg stort sett bruker highwaist bukser med toppen oppi er jeg nesten litt redd folk kan se det alt nå! Får gradvis bytte litt stil, hvis ikke er det umulig å skjule i 2 mnd til:p
Hehe jeg måtte bytte stil :p Greit å gjøre det nå før magen blir større...

Hehe jeg måtte bytte stil :p Greit å gjøre det nå før magen blir større...
Jeg har allerede begynt og gå mer og mer i store gensere og med genseren utenpå. Så håper jeg ingen tenker over at jeg alltid gjør det om ikke så lenge.:) kommer nok uansett til å måtte si det til mine næreste kollegaer litt tidlig siden vi skal på jobbtur til Hong Kong i uke 10... En hel uke klarer jeg neppe og skjule St jeg ikke drikker og at matvanene mine plutselig er anderledes :p

Last edited:
Jeg har allerede begynt og gå mer og mer i store gensere og med genseren utenpå. Så håper jeg ingen tenker over at jeg alltid gjør det om ikke så lenge.:) kommer nok uansett til å måtte si det til mine næreste kollegaer litt tidlig siden vi skal på jobbtur til Hong Kong i uke 10... En hel uke klarer jeg neppe og skjule St jeg ikke drikker og at matvanene mine plutselig er anderledes :p
Jeg orker plutselig ikke brødskiver på jobb og spiser bare knekkebrød med smør :p Ingen som har sagt noe enda. Du får si du har lagt om livsstil :p ;)

Forhåpentligvis er det ingen som tenker så mye over det:)
Har allerede lagt om livsstilen litt med at jeg ikke drikker i ukedagene, kan ikke drikke mer koffein for jeg får så vondt i hodet i helgene osv. Tror ikke de tenker så mye over det ihvertfall. Men de vet jo godt at jeg har lyst på barn, så det kommer neppe som noe sjokk når de får vite det;)

Back
Topp