Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte også hårstrikk.. Helt genialtJeg husker fra sist at da jeg var på OUL i uke 18-19, så måtte jeg bruke hårstrikk for å få igjen knappen. Noen uker senere (uke 25 eller noe) fikk jeg ikke igjen noen av jeansene mine lenger, og måtte ty til mammabukser resten av svangerskapet.
Jeg la på meg totalt 14 kg, så ikke så mye "ekstra".
Har samme problem med uniformenJeg lurer fælt på når buksene begynner å bli små, bor på bygda og er avhengig av å få kjøpt inn klær på forhånd. Bruker arbeidsuniform som er er trang fra før, så er spennt på hvor lenge dette går...
Det er marginalt allerede, så lurer på om jeg skal kjøpe litt ribbstoff og sy I sidene/lommene. Føler at dette er tidlig....Har samme problem med uniformenHåper den holder til uke 12 iallfall, vet ikke om det finnes gravideklær i vårt sortiment... Viss ikke må jeg sikkert ut på egenhånd å handle på jobbens regning..
Helsevesenet?Var rundt 3 mnd her. Heeeldigvis har vi gode romslige uniformer på jobb ;-)
JeppHelsevesenet?Savner uniformene fra jeg jobbet på eldrehjem mens jeg gikk på videregående, så behagelige
Den jeg har nå er ikke så behagelig, men jeg føler meg fin i den. men den er ikke laget for en gravid kropp
![]()
håper jeg eller jobben finner på noe lurt
![]()
Godt å høre det ikke bare er megShit enten er jeg skikkelig oppblåst eller så har jeg begynt å fått mage alleredeHar en highwaistbukse fra Floyd som passet bra for en-to uker siden, nå må jeg kneppe opp helst to knapper i alle fall for at den skal være behagelig/tålelig å ha på. Hadde jo kjøpt to slike i juletider, kjedelig!
![]()
Er så glad noen skrev dette førstShit enten er jeg skikkelig oppblåst eller så har jeg begynt å fått mage alleredeHar en highwaistbukse fra Floyd som passet bra for en-to uker siden, nå må jeg kneppe opp helst to knapper i alle fall for at den skal være behagelig/tålelig å ha på. Hadde jo kjøpt to slike i juletider, kjedelig!
![]()