Hvor lenge lå du på barsel etter fødselen?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Lå 3 netter på barsellhotellet :) var veldig klar for å dra hjem med lille snuppa da.
 
10 timer,( natta over) pga jeg fikk ikke dra før legesjekken var tatt.. Bedre hjemme, og hadde spente søsken på 2 og 3 som venta:)
 
Dro hjem fjerde dagen med storesøster pga jeg var så dårlig etter fødsel. Dro hjem andre dagen med lillesøster:)
 
2 dager + kveld etter KS. Alt for lite, tiden gikk fort og jeg fikk dårlig ammeveiledning.
 
Fra torsdag til mandag. Synes det var for lite, ettersom jeg var veldig dårlig. Ble hentet med ambulanse og måtte ligge noen timer å få intravenøst næring dagen etter vi kom hjem...
 
Tre netter, fødte torsdag ettermiddag og reiste hem søndag formiddag :) deilig å være der en stund slo at vi slapp tenke på matlaging og oppvask hjemme sånn helt i starten.
 
3 dager, eller to egentlig da siden fødselsdagen ikke teller. Da begynte melka å komme og lille begynte å gå opp i vekt :) Fødte den 4. og dro hjem den 7. (Som var termindatoen- det var ganske ironisk)
 
12 timer, fødte tidlig morgen og dro hjem på kvelden. Fint å komme hjem og styre seg helt selv. Veldig praktisk og betryggende å få jordmor på besøk hjemme slik at vi ikke måtte tilbake for blodprøver og veiing :)
 
Fødte tirsdag og dro torsdag. Førstegangs så kunne tenkt meg å vært litt lenger,men ble født 6/7 barn på samme dag. Vi delte rom med en nybakt mamma med barn nr 4,så dro heller hjem! ;)
 
Back
Topp