Hvor lenge har du vært borte fra barna?

3,5 uke borte fra eldste da minstemann ble født og vi ble sendt til andre enden av landet for et langt sykehusopphold. Hun var hos besteforeldrene. Fordi det kom så mange motstridende beskjeder om når vi skulle få komme hjem, ble gjensynet hele tiden utsatt. Det gikk forsåvidt greit, men det ble alt for lenge. Savnet henne forferdelig mye.

5 timer er det meste :-P han er 1,5 år :P hihi litt hønemor jeg da å han blir helt ifra seg når jeg går hylskriker å vil ikke leke og sånn :-/ står med døra å skriker mamma , stakkars .. Så det er mye derfor jeg ikke går fra han lengre ! ;)

1 uke er vel det lengste. Jeg lå på sykehuset. Ble nesten en mnd med litt perm innimellom

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det lengste er 1,5 timer :P Da holdt jeg på i fellesvaskeriet, gikk på posten og butikken :) Mannen satt hjemme og passet på.

En uke fra sønnen min da han hadde sommerferie hos pappaen når han var 1,5 og 2,5

1 uke annenhver uke i halvannet år.... Det var fælt. Men jeg kunne jo se dem fordet da, dem var bare hos pappaen sin.

4 dager. Det var i forrige uke da vi fikk nr.3 og jeg var innlagt på sykehuset. Pappaen var hjemme da.

36 timer pga. sykehusinnleggelse. Lillegutt var da 2 mnd. gammel.

Eldste var vekke i tre veker i fjor sommar. Da hadde han akkurat fylt 4 år, og det var sommarferiesamværet med pappaen og familien der. Minste på 2 år har vert hos foreldrene mine fra torsdag til søndag to ganga. Første gang i november og andre gang no i mars.

1 uke fra storebror. Var hos bestemoren sin,med pappen sin ... Syntes det var lenge.
Men,var gravid,kvalm og sliten og trengte rett og slett å sove. Og orket ikke være med dit da :)
Utrolig godt da han kom tilbake. Også 1 døgn da jeg fødte. Det er det eneste :)

3 døgn da hun var 11 mnder, reiste på foreningstur med jentene :-) (det var tungt!)

3 dager på kjærestetur. Jenta vår var hos besteforeldrene sine :)

2 dager. skjedd ca 4-5 ganger fra hun var 5 mnd. Nå er hun 3... skal bort nå til helga, da får jeg ikke se henne fra torsdags kveld når hun legger seg og til søndag ettermiddag. Første gangen gubbem skal være alene med henne ei hel helg alene:) folk ser rart på meg når jeg sier det, haha:D det er på tide! Jeg har jo vært alene med henne maaaange helger iløpet av disse 3 årene. Skal på husmorweekend til Oslo:-)

15 dager, var bryllupsreise:-) han storkoste seg hos sine besteforeldre:-) var nok verst for meg..!

2 netter.. var på konsert et stykke unna:) gutten vår var hos mine foreldre og stor koste seg:)

Måtte være vekke fra storebror i 2månder da han var 1 år. Han bodde da hos sin mormor.
Jeg var på sykehuset og fikk tvillingene. Var en en forferdlig tid, lengtet mye.
Ikke fikk han komme på besøk heller, pga en eller annen sykdom som gikk på den tiden.

Det var nesten så vi måtte bli kjent på nytt.
Håper aldri vi må være vekke fra hverandre så lenge en gang til.

Back
Topp