Hvor lenge har du vært borte fra barna?

total_circus

Betatt av forumet
og hvorfor? ble invitert på en 5 dagers tur med noen venner til sommeren. det hadde vært deilig, men likevel syns jeg det er lenge borte fra gutten(e) min(e).

5 dager fra eldste. Skulle flytte og på kjærestetur. Han koste seg hos morfar.
Lillesøster tillater ikke fravær utover et par timer...

Var på kurs mandag-fredag. Det var med storebror, har ikke vært borte fra minsten.

Fredag kveld til søndag ettermiddag. "Kjærestehelg", ungene var hos mine foreldre.

Fra fredag til onsdag da lillemann var 9 måneder. Var på jobbreise, syntes det var litt lenge, men pappaen fikk tilbud om å være med, men ville ikke, så de koste seg masse hjemme. Jeg hadde uansett lange dager, så rakk ikke å tenke så mye..

Vi har begge vært borte bare en lang helg. Tors - søn. :)

Da var sønnen hos besteforeldre (jenta i magen) Gikk veldig fint, så hvis jeg hadde fått anledning til jentetur hadde jeg dratt !

En uke, han har vært på "ferietur" til bestefar, som bor langt unna! De stor koser seg på hytta sammen. Deilig for begge å få være alene litt.

10 dager :) var på jobb :)

Mini var hos besteforeldrene sine i Oslo i over en uke (vi bor i Tromsø). Rett og slett fordi jeg hadde behov for litt meg-tid... Savnet han selvfølgelig masse,men alt var så fantastisk da han kom hjem :-)

Fra fredagsettermiddag til søndagskveld. Skjer 1-2 ganger i året.
Barna mine er 3 og 5 år.

Jeg har vært borte fra snuppa 6 dager om gangen, dette i skolesammenheng og pappan har vært hjemme med henne. Hun har overnattet borte fra oss begge en natt to ganger. Nå er hun straks et år, og neste helg skal vi på kjærestetur så da skal snuppa være to netter hos tanta si :)

Han har overnattet 1 natt hos mine foreldre, og hos svigerforeldre. Så aldri lenger enn en natt, og da var han maks 7 min unna. Kjenner jeg har ikke så veldig lyst å være lenger borte heller igrunn, selv om en weekendtur med mannen frister litt:)

Ei uke - bryllupsreise
5 dager - london i bryllup
5 dager - jentetur
Samme planlagt i år.

10 dager, på konferanse i forbindelse med studier.

9 dager borte fra mann og barn i høst, skulle være 5 dager i New York men pga orkanen ble det 9 dager..savnet de intenst!

Det lengste jeg har gått uten å se Sofie er søndag kveld til lørdag morgen, altså 5 dager. Det gjør jeg stadig vekk, for jeg studerer, så er på samling 6 ganger i året. Utenom det har sambo en gang tatt henne med til svigers for at jeg skulle få være alene litt, følte meg ganske utbrent da, så jeg fikk være alene fra jeg kom hjem fra jobb på fredag og helt til søndag kveld. DET var deilig!

Lurer på om det var 5 dager. Det var rett før jenta vår ble tre. Hun tok sommerferie hos bestemor imens, og jeg tror ikke hun savnet oss som var bortreist :p

I april blir jeg borte en uke fra mann og barn. Skal bli litt godt med husmorferie, men kjenner at det e rlitt lenge :p

Back
Topp