Stjernemamma
Flørter med forumet
7 1/2år
Sent from my iPad using BV Forum
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre det er flere! Jeg og kjæresten min ble sammen i januar, og samboere i juni. Her går det unna!Siden februar i år
78 år, jøss. det er så mye som imponerer meg med det og jeg har så mange spørsmål. hehe
Excuse me- damn that autocorrect.
Ble litt redd når jeg leste "godt å se at det er mange stabile mødre", men valgte å kommentere likevel vi ble samboere i juli, så ca like lenge som dere før vi flyttet sammen. Føler bare at svangerskapet styrker oss som par, så er ikke bekymret!Godt å høre det er flere! Jeg og kjæresten min ble sammen i januar, og samboere i juni. Her går det unna!
Hehe, ja jeg tenkte over samme kommentaren. "Jeg er vel ustabil jeg da", humret jeg for meg selv her. Jeg føler heller ikke at det er noe svakhet at vi har vært sammen såpass kort. Så er ikke bekymretBle litt redd når jeg leste "godt å se at det er mange stabile mødre", men valgte å kommentere likevel vi ble samboere i juli, så ca like lenge som dere før vi flyttet sammen. Føler bare at svangerskapet styrker oss som par, så er ikke bekymret!