Hvor lenge har du igjen?

29 dager igjen. Begynner å bli klar til å få bort den store, tunge magen som er i veien! Er veldig trøtt og sliten, så gleder meg til permisjonen begynner om en uke.

ellers er alt montert og klart her hjemme, må putte de siste tinga på lista i bagen, og sette på sengetøy til lillemor. Og så må sette inn bilstolen i bilen, gjør det nok om en uke eller to tenker jeg.
Jordamor mener jeg kommer til å gå til termin, så vi får se :)
 
29 dager igjen. Begynner å bli klar til å få bort den store, tunge magen som er i veien! Er veldig trøtt og sliten, så gleder meg til permisjonen begynner om en uke.

ellers er alt montert og klart her hjemme, må putte de siste tinga på lista i bagen, og sette på sengetøy til lillemor. Og så må sette inn bilstolen i bilen, gjør det nok om en uke eller to tenker jeg.
Jordamor mener jeg kommer til å gå til termin, så vi får se :)
Blir spennende !
 
Slenger meg inn fra mai gruppen da det blir juni barn på oss istedenfor :joyful:
Termin var 26 mai, men lillegutt (som kommer til å være storegutt ved fødsel) trives særdeles godt inni magen enda, ingen tegn på fødsel
Trivselkontroll på KK i morgen..
 
19 dager til termin. Skulle gjerne sett at det var 19 timer. Eller 19 minutter? :hilarious:
 
13 dager igjen, og alt er klart til lille kommer! Fødebagen(e) står klart og sjekkliste ligger ved. Tanken er full og bilen er ren, og klar med bilstol. Så her venter vi bare på gullet vårt :Heartred Formen er helt super, så og si ingen plager, så nyter de siste dagene som gravid! Og koser meg :D Kjenner selvfølgelig at slutten nærmer seg, men føler meg fortsatt veldig lett og fin i kroppen! Har også fått litt vann i bena, fra anklene og ned, men er ikke i nærheten av hva andre sliter med, så det tenker jeg svært lite på, når jeg er så heldig :Heartred
 
7! Dette er en tålmodighetsprøve uten like!!!:wacky:
 
Jeg var virkelig innstilt på Juni barn, hadde termin 1 Juni og tenkte at jeg kom til å gå overtid! Men jammen meg kom han noen dager før og jeg har fått meg en Mai baby :woot:
 
12 dager igjen til termin:) men hun har festet seg og jeg går med rier og det har begynt og åpne seg så krysser fingrene for at det skjer noe innen en uke:Heartpink:rolleyes:
 
Hvordan var det å føde i sete? Jeg må nok også det, og håper jeg slipper ks.
Min fødsel gikk over alle forventninger, jeg falt veldig i kjelleren når jeg fikk beskjed om at han var i seteleie. Heldigvid var det ingen behov for hjelpemidler (tang, klipp). Jeg kom inn med 3-4 cm åpning, fikk epidural med en gang pga tette rier. Epiduralen sluttet å funke når vannet gikk og vi rakk aldri en ny dose med epidural før pressriene kom, var 4 pressrier og vips så var han ute! Men fikk beskjed om at min var styrtfødsel, rett under 2 timer. Hadde 5-6 timer aktiv fødsel med min første.
 
4 dager til ul-termin, men går nok over.. Menstermin om 7 dager, kanskje mer realistisk :) Veldig klar for å møte lille nå! :Heartred
 
Back
Topp