Hvor lenge har du igjen?

18 dager til termin her. Har det meste klart, så hun kan forsåvidt bare komme :) Men også greit om hun venter et par uker til. Vi venter i spenning, førstegangs og alt er nytt og spennende for oss :)
 
19 dager til termin og formen er helt super. Har ikke noen spesielle vondter eller plager. Fått litt vann i hender og føtter de siste dagene men ellers er alt bra. :) Kan ikke helt fatte at det snart kommer en baby, men jobber med å klargjøre alt slik at vi iallfall er klare om han kommer. :p
Har ikke tenkt nevneverdig mye på fødselen og kan ikke helt fatte at det snart skal gjøres, synes det er mest spennende og lurer på hvordan denne blir i forhold til de to andre.
 
19 dager til termin og formen er helt super. Har ikke noen spesielle vondter eller plager. Fått litt vann i hender og føtter de siste dagene men ellers er alt bra. :) Kan ikke helt fatte at det snart kommer en baby, men jobber med å klargjøre alt slik at vi iallfall er klare om han kommer. :p
Har ikke tenkt nevneverdig mye på fødselen og kan ikke helt fatte at det snart skal gjøres, synes det er mest spennende og lurer på hvordan denne blir i forhold til de to andre.
Deilig med lite plager! Nyt det :happy: Ja, det er aldri likt. Er utrolig spent selv, men nå er jeg ekstremt spent for denne gangen er det i seteleie!
 
Spennende tider i møte!
I morgen er vår store dag! :Heartblue Har altfor mye å gjøre i dag, og kjenner at jeg ikke orker. Men må jo.. kom igjen Helene, you can do this! :hello2

Heia oss alle den siste tiden nå! :love7
 
Spennende tider i møte!
I morgen er vår store dag! :Heartblue Har altfor mye å gjøre i dag, og kjenner at jeg ikke orker. Men må jo.. kom igjen Helene, you can do this! :hello2

Heia oss alle den siste tiden nå! :love7
Spennende! Lykke til :) Heter du Helene eller skal baby hete det?
 
36 dager til termin, men lite fostervann, så blir nok satt i gang før. Var på kontroll i dag, to leger måtte se på meg og fikk beskjed om å komme tilbake på fredag, så er ganske sikker på at hun kommer til å måtte komme ut lenge før termin.
 
36 dager til termin, men lite fostervann, så blir nok satt i gang før. Var på kontroll i dag, to leger måtte se på meg og fikk beskjed om å komme tilbake på fredag, så er ganske sikker på at hun kommer til å måtte komme ut lenge før termin.
Oida, får håpe det går bra!
 
Føler med deg, aldri likt å være gravid.. Har du noe å fylle dagene med ? Nå i siste innspurt

får ikke fullt opp dagene med noe for alt er vondt:p
Så den uka jeg har de 2 andre trolla bruker jeg opp det som er av energi:singing:;)
Snart i mål nå heldigvis og aldr mer gravid:D:D:D
 
Da er mitt lille nurk kommet! 5 dager før termin, i en rekordfart! Litt under 2 timer aktiv fødsel med seteleie!
 
Har du noe å gjøre på for å få unna dagene?:happy:
Eg er fortsatt i full jobb, så tenker å begynne å fikse litt småting her heime når eg går ut i permisjon neste onsdag. Ho kan igrunnen berre komme når eg går ut i permisjon, så slepp eg å få tid til å tenke så masse når eg går heime å ventar :nailbiting::hilarious:
 
3 dager til igangsettelse! :nailbiting:
 
Back
Topp