Hvor lenge har dere vært prøvere?

Har to barn fra før av, da ble jeg gravid på pp1 og pp4. Med en SA i mellom når vi prøvde på nr 2. Nå har vi snart prøvd i ett år på nr 3....
 
Gått 3 år uten prevensjon...Tenkte det skjer av seg selv etterhvert...Tenkte ikke på EL....men det fungerte ikke...Så fant ut at nå må vi time og kjøpe eggløsningstester...2pp med det. Skal til utredning hos fertilitetdklinikk. Jeg har et barn fra før, mannen har ikke.
 
11 år i tid, 6 år med eksen, nå snart 3 år med kjæresten :) Håper snart at det blir noe nå, for dritt lei av prøving og det å være barnløs...
 
Pp2 her, aldri hatt prevensjon, bare hoppa av i svingen siste 10 årene :p Men nå prøver vi jo aktivt da.
 
Spennende å høre om alle de forskjellige historiene ❤
 
Prøver på nummer 4. Startet prøvinga i Februar så ca 9 mnd :) Men har vært gravid noen mnd da, mistet i MA :)
 
Med sønnen på 5 år ble vi gravid uten å prøve. Ble gravid i mai i år men jeg mistet i MA i juli. Nå prøver vi igjen
 
Er i første prøve pp1, er dpo 2, veldig spent på om det går på første forsøk:)
 
Sluttet på p-piller mot slutten av juli. Prøvd på første baby siden august, dvs vi er i vår PP2 :p
IKM var to dager siden. Så får se om vi venter på TR eller baby :nailbiting:
 
Som tittelen sier, så lurer jeg på hvor lenge du og din partner har vært prøvere?
Har dere fått noen barn?

Ny prøver her, og prøver å se for meg hvor lang tid det kan ta..

Har et barn på 2 år. Nye prøvere, tok ut spiralen for en mnd siden. Hva med deg?
 
Siden 18 juni denne gangen :)
I 2013 sluttet jeg i oktober og ble gravid i april 2014
 
Prøvd i snart et år på nr 2.

Ble gravid i pp1 med første som nå er 2,5år.
Ble også gravid pp1 i november i fjor, endte i MA i uke 12. Så ble vi gravide i pp1 i mai/juni også, men endte i SA i uke 7.
Nå er vi i pp1 igjen, dpo-land :nailbiting:
 
Etter sa i august/september 2017 begynte vi aktivt å prøve fra oktober 2017. Vært gravid mange ganger samt hatt en ma i uke 9 i april 2018. Ender med kjemisk nesten hver syklus.. Fryktelig vondt og vanskelig har dette blitt. Mister troen på det lille bonus barnet for hver måned som går. Alderen er dessverre ikke på min side.
 
Begynte i juni i fjor. Ble gravid i vinter, men det endte dessverre med MA i uke 12. Nå er det bare 2 små uker igjen til time hos spesialist, håper virkelig de finner ut hvorfor dette tar så lang tid.
 
Back
Topp