Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Prøvde ikkje skikkelig. Ikkje brukt prevensjon etter yngste kom i februar ‘19, fikk mensen igjen desember ‘19. bestilte time hos gyn for å sjekke muligheten for ein til siden me vurderte det. Fikk positiv test 5 dager før timen
Første brukte me 2 år og hormonkur for å få. Andre gjekk eg på Metformin 6 mnd før eg blei gravid så dette var ein stor overraskelse
Ble gravid på p-piller, så stort sjokk da jeg og kjæresten ikke har vært sammen lengre enn 1,5 år. Og vi begge har barn fra før.
Mini er velkommen og alle sammen gleder seg mye
Siden vi er to kvinner trenger vi jo help uansett, men vi trengte litt mer hjelp en vi hadde sett for oss/håpet. Med kona prøvde vi i 2 år, 10 innsettforsøk hvorav 2 avbrutt, 1 ivf og 2 SA (uke 13 og uke 6). Med meg ble det også 2 år gitt, men litt ekstra lang tid pga alvorlig sykdom i nær familie (ikke med oss heldigvis) og at jeg måtte opereres pga endiometriose. Gikk gjennom 4 inseminasjoner, 1 SA og 3 IVF (1 uttak som endte i overstimulering og 2 innsett). Håper denne lille gutten blir med oss hele veien nå
Tok ut hormonspiralen etter en kondisering i mars. Ble litt redd da det var mulig jeg måtte kutte mer senere. Så vi bestemte oss for å prøve å få barn. Fikk mens normalt etter to måneder og siste mens var 20 august
Vi prøvde vel i en ~2 års tid før vi fikk time til IVF (menstruasjon/eggløsning kom aldri i gang igjen etter p-pilleslutt). Med IVF gikk det til gjengjeld på første forsøk
PP2, prøvde vel ikke akkurat så veldig i pp1, men da det ikke gikk og jeg kjente på skuffelsen, la vi inn litt ekstra effort og det satt som et skudd. 19+2 idag