Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide ?

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Hvor lang tid har dere brukt eller ikke brukt :P
På å få positiv test denne gangen? :)

Ikke prøvd, det var ikke planlagt :p Begge to første satt på første forsøk, så har ingenting å klage på der.

Satt på 3. prøveperiode. Ble likevel veldig overrasket.:joyful: Trodde vi kom til å bruke lang tid. :rolleyes:

Vi har prøvd siden februar i år, og det klaffet endelig for oss i PP7 :)

Var på PP16, tror jeg. Begynte å miste troa... fikk henvisning til utredning, og med en gang jeg hadde fått det, satt den. Tror jeg sluttet å stresse da.

PP8. Har følt at vi har brukt en evighet og at alle andre blir gravid bare de ser på hverandre :p men nå som vi fikk positiv test føles det ikke slik lengere. Merkelige greier

Siden mai 2019. To SAer i mellom her.. så håper denne klorer seg bedre fast.

PP2. Har ønsket i 7år, men pga helse og familiesituasjon har vi ikke prøvd før nå. Virkelig takknemlig for at det klaffet så raskt

I 3 år. En MA i Mars 2019, en SA i November 2019, så denne spira har jeg fått ved hjelp av flinke leger på Medicus :Heartred Og progesteronstøtte frem til uke 10 :D

Etter SA i juli er dette første mnd i prøver igjen, og jammen satt den! Håper den sitter hele veien denne gangen:love7

2 år til sammen. Først en SA i pp 2, så satt den på pp 5 igjen, det ble MA 10+5(oppdaget 11+3), og nå gravid igjen på pp 15 etter MA :Heartred

Vi har selv prøvd i over 5 år :) hatt en del kjemiske/tidlig SA og en fødsel i uke 21 i den tiden. Dette var PP9 etter den i uke 21 :)

Den satt etter første mens etter pilleslutt for oss. Har forsåvidt gjort det alle gangene, men første mistet vi i uke 10 og andre ble en flott gutt i august. Vi er nok en god match pluss godt fruktbare ☺️

PP3. Eller kanskje eigentleg PP2, sidan den første kom litt brått på, men klaffa perfekt med el :hilarious: Hadde ikkje trudd det skulle gå så fort, men det er jo berre kjekt :Heartred

Fikk mensen igjen etter ammeslutt i oktober, så har vel egentlig prøvd siden da, har veldig ujevn og lang syklus. Har egentlig time på sykehuset for utredning i slutten av denne måneden, kan vel avlyse den snart :hilarious:

Har prøvd siden 2017. En fødsel i uke 17 og en MA i uke 7. Krysser fingrene for at det nå er vår tur. :)

Vi visste vi ville ha, sluttet på p pillene 4 juni, 3 dager bortfallsblødning så vanlig men kort syklus så gravid! :joyful:

Prøvd i et år, men hjemmeprøving la vi ikke så mye håp i, siden vi måtte ha hjelp til å få førstemann :) hadde 1. fryseforsøk i juni, det ble negativt. Gikk på andre nå i august ❤️ Med førstemann gikk det på første innsett :) veldig morsomt å tenke på at jenta vår og denne spira er lagd samme dag, men blir født med 3 år mellom :D

2. forsøk:happy: Trodde det kom til å ta lenger tid, så ble overrasket! Gikk ganske fort forrige gang og.

2. forsøk:happy: Trodde det kom til å ta lenger tid, så ble overrasket! Gikk ganske fort forrige gang og.
Her også! Rakk en ordentlig mensen så satt den! :joyful:

Back
Topp