Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Det var tema på første date. Fra hans side. Jeg var mest interessert i ekteskap. Her sitter jeg. 4 år etterpå med en 3-åring og ny på gang. Men ringen lar vente på seg.
Vi var begge voksne og veldig klare med en gang. Har vært en lang opptur. Fantastisk å få barn, følte at livet mitt nesten ikke startet før. Men glad for akk erfaring tatt i betrakning. Alt til sin tid stemte veldig for mitt vedkommende.

12 år i januar. Ble sammen da vi var 16 år, så barn var ikke et tema den gangen. Har ei på 3 år nå, og venter nr 2 til sommeren :)

Vi hadde vært sammen 4mnd når vi bestemte oss for å kutte ut prevensjon..
4 år senere er vi gift, har en datter på 10mnd og ett juni-nurk underveis ❤

Tror det betyr noe at begge er godt voksne med langvarige dårlige forhold bak oss, så vi trengte ikke allverdens tid for å finne ut hva vi ville :)

Vært sammen i 1 år. Jeg har to barn fra før, han har en. Vi har hele tiden vært veldig enig om at vi skulle ha barn sammen også ♡ føles det rett, Så er det rett ♡

Litt over 2 år siden vi ble sammen, 1.5 år siden vi gifta oss. Vi var ikke komfortable med noen type prevensjon, så vi holdt oss bare til kalendermetoden... det holdt tydeligvis ikke så veldig lenge, men vi er lykkelige for det:happy:

Vi var sammen et år nesten, venner et år før det.
Vi er voksne så mente det var best å sette i gang. Og tok oss 26 pp for førstemann

Vi bestemte oss for å ikke bruke prevensjon rett etter at vi giftet oss! Men kjente hverandre fra 5 år før vi giftet oss. Ikke forsøkt å få få barn før vi var gifte!

Når vi hadde vært kjærester i 2 mnd fant jeg ut at jeg var 5 uker på vei med første. Nå har vi vært samboere i 6,5 år og venter nr 2. Bestemte oss for det for 3,5 år siden, da startet jeg på studier. Klaffet på første forsøk :)

9år før første kom og når nr 2 kommer blir det 11 år :Heartred

Måtte gjøre ferdig litt studier og få unna litt reiselyst (ikke at det ga seg men..) :happy8

Back
Topp