Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
11år til jul :joyful:

3 år. Var et tema før vi ble kjærester, jeg ønsket ikke gå på prevensjon og ingen av oss ville inngå et forhold med noen vi ikke så for oss å få barn med, så da var det egentlig bestemt.
Skal sies at vi var bestevenner før vi ble kjærester.

Vært sammen i rundt 5 år (tilsammen:bag:). Kjent hverandre siden ungdomskolen. Har snakka om barn ganske lenge, men fikk ikke ut fingeren til å prøve før i vår:joyful:

Hahah kastet p-ringen när vi varit sammen i 4 månader :p Varit tillsammans 5,5 år nu och väntar nr 3 :Heartpink

Jeg hadde to fra før, og han fikk klar beskjed om at jeg ville ha flere.
Vi var sammen i to mnd før vi begynte å prøve på mini (han som er født), men tok oss 2 år.

Vært sammen i 10 år og gift i 3. Hadde vært sammen i 6,5 år når jeg ble gravid med første.:happy:

Vært sammen ca 13,5år. Etter 6,5 år bestemte han seg for at han var klar når han gikk ned og spurte 1.vil du stifte familie og 2. Vil du gifte deg med meg he he :Heartred

3 år sammen, og 6mnd gift når jeg ble gravid med første. Er gravid med andre nå, og har vært sammen i 5 år :-)

2 år [emoji2][emoji2] sa det med en gang jeg møtte han, jeg skal ha flere barn så om du ikke vill ha er ikke sette noe vits [emoji4] to år senere har vi kjøpt hus og venter på Knøtte [emoji7][emoji7]

Back
Topp