Hvor lenge avventer du?

Er veldig treg. Tenker at ting går over. Mye raskere med barna. Samboer derimot går gjerne å får fjernet en flis.

Er veldig treg. Tenker at ting går over. Mye raskere med barna. Samboer derimot går gjerne å får fjernet en flis.

Jeg gikk jo ofte da jeg var gravid.. Ellers må jeg være døden nær omtrent for å gidde :o
Jeg hater leger.. Såpass at jeg ikke har vært på 6ukers kontrollen etter fødsel engang :o som..eh er 6mnd siden :o

Jeg gikk jo ofte da jeg var gravid.. Ellers må jeg være døden nær omtrent for å gidde :eek:
Jeg hater leger.. Såpass at jeg ikke har vært på 6ukers kontrollen etter fødsel engang :eek: som..eh er 6mnd siden :eek:

Jeg gikk på den kontrollen, hadde jo hørt at man skulle det. Det hele var en vits, hadde absolutt ikke trengt den timen. Kort prat og så ut igjen. Men jeg har jo hørt at andre har en litt annen opplevelse da :)

Jeg gikk på den kontrollen, hadde jo hørt at man skulle det. Det hele var en vits, hadde absolutt ikke trengt den timen. Kort prat og så ut igjen. Men jeg har jo hørt at andre har en litt annen opplevelse da :)

Var det jeg og tenkte at det var..så jeg droppa det :p
Ikke følte jeg at jeg trengte å snakke om noe der heller.. Alt var jo greit :)

Det er absolutt det værste jeg vet så unngår det i det lengste. Har generelt god helse da så hadde vel gått hvis det feilte meg noe. Det er mange år siden jeg var der utenom svangerskapsrelaterte ting.. Glemte å bestille seksukersjontroll etter siste fødsel og..

Jeg er på fornavn med "hallodamene" her så. Eh. Ja. Men er kroniker under utredning så blir jo en del valfarting til legekontoret. :P

Men drar ikke for feber (med mindre det vedvarer utover 72 timer), forkjølelse, influensa el altså.

Venter å ser an problemene jeg har med ett håp om at det skal gi seg, men etter en stund går jeg å spør om legen kan hjelpe meg å sjekke om det er noe som må gjøres noe med eller ikke :)

At man er døden nær før man kontakter lege er vel litt å ta i :eek:
Syns det virker som det nesten er flaut å innrømme at man drar til legen, det er merkelig altså for legene er her for en grunn :)

Enig! Tror det er en stor overdrivelse der :p De fleste som går til fastlegen i tilstanden "døden nær" er det ikke ;)

Back
Topp