Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo det mest fornuftige å gjøre. Jeg sliter med angst, men jobber med det. Det blir nok enklere når jeg får ny fastlege, for da vet jeg at jeg kan få komme inn.Etter to innleggelser (gallestein og blindtarmbetennelse), ringer eg legekontoret (ev legevakt) viss eg er usikker. Dei har kompetanse til å hjelpe meg å vurdere om legebesøk er nødvendig, eller om eg kan sjå det an.

Det er jeg enig med deg i. Men legen min tar meg ikke helt på alvor. Samlebåndlege. Av og til får jeg noe helt annet enn det jeg kom for også. Og han kan avfeie meg helt når jeg er bekymret for noe. Så jeg drar ikke med mindre jeg vet at han bare MÅ gjøre noe :-( Men jeg får ny lege nå, og er spent på hvordan det vil gåVenter å ser an problemene jeg har med ett håp om at det skal gi seg, men etter en stund går jeg å spør om legen kan hjelpe meg å sjekke om det er noe som må gjøres noe med eller ikke![]()
At man er døden nær før man kontakter lege er vel litt å ta i![]()
Syns det virker som det nesten er flaut å innrømme at man drar til legen, det er merkelig altså for legene er her for en grunn![]()
Æsj det er trasig altså!!!! Har selv byttet lege TO ganger pga det samme.... Har nettop gjennomført ett års behandling som er utrolig ubehagelig fordi min forigje lege nekter å henvise fordi alt var 'bra' og jeg fikk høre 'det der er da ikke så plagsomt' :/:/:/ kommer aldri til å bli helt bra igjen pga den dustelegen!!!Det er jeg enig med deg i. Men legen min tar meg ikke helt på alvor. Samlebåndlege. Av og til får jeg noe helt annet enn det jeg kom for også. Og han kan avfeie meg helt når jeg er bekymret for noe. Så jeg drar ikke med mindre jeg vet at han bare MÅ gjøre noe :-( Men jeg får ny lege nå, og er spent på hvordan det vil gå![]()