hvor lengde?

Storebror måtte over da han var 6 mnd, da gikk selene bak skuldrene, og vi måtte presse ham ned i setet. Ble altfor trangt. :confused:
Lillesøster bruker samme bilstol nå, og nå må hun også bytte pga det samme. Men nå er hun 11 mnd, og har faktisk brukt det nesten et halvt år mer enn broren.
Har maxicoi cabriofix. Men tror det må ha vært noe rart med det, for virker smalere enn andre seter av samme merke..

Jeg bytta da han var 15 mnd ! Når jeg er hos mamma på besøk bruker jeg enda babysetet å han har enda plass han er 11kg å 8? Cm ;)

Ingen grunn til å skifte sete hvis barnet enda er innenfor høyde og vekt :)

Hadde hatt ungen i setet til h*n blir for tung/lang for det, de sitter bedre i babysetet enn i større bilstol er min erfaring, mens de ennå er så små...

Vi har heller ikke byttet og gutten vår er nå rett over ett år. Så lenge de ikke overskrider høyde og vekt grenser er det jo babystolen som er sikrest! :)
Så lenge man velger bakovervendt som stol nr 2 så er det faktisk ikke babysetet som er tryggest. Så hvis babyen har passert 9kg og sitter bra selv er det absolutt ikke noe problem å bytte, da det faktisk er det tryggeste. Forursatt at man velger bakovervendt!

Snuppa mi på 10kg og 1 år bruker fremdeles babystolen i min bil, veter bare på at det setet jeg skal ha skal komme på tilbud :-) i sambo sin bil sitter hun i beasfe izi kid x3 :-)

Back
Topp