Hvor legger du skillepinnen?

Jeg legger alltid foran, hvis det er noen foran meg. Dersom det er noen bak meg legger jeg på pinnen bak varene mine også. Ofte er det ingen bak, men at det kommer noen etter jeg har lagt opp varene mine og flyttet meg over til kortterminalen. Jeg stormer aldri tilbake for å legge på pinnen, men regner med at de som kommer legger en foran sine varer[emoji6]

Legger foran, har aldri opplevd at noen legger bak varene sine :p legger bak også hvis det er noen bak meg i køen :)

Jeg legger den bak om jeg har noen bak meg i køen.

Legger den bestandig bak :) er en selvfølge for meg. Også legger jeg den demonstrativt foran så den som er før meg skal se at de glemte den.
Trodde faktisk det var vanlig å legge den bak jeg! Trodde folk var late, men er visst mange som ikke "skjønner" hvor den skal....

Varierer på hvor folk legger den og om det er noen bak meg ;) men som lennypenny sier er det vanlig å kun legge bak i Sverige :) så som oftes blir det lagt bak, idag ble det ikke brukt da det ikke var noen bak meg.

syns det er mye bedre istedenfor å lene seg over andre sine varer eventuelt andre personer for å nå skillepinnen ;)

Legger ofte både foran og bak. Hvis ingen står i kø bak meg, så gidder jeg ikke legge bak.

Vet ikke med dere, men jeg og flere legger skillepinnen bak.

De fleste gangene jeg står i kø så er alt ferdig lina til nestemann. Kan være at én person begynte å legge forran og bak men..

Fikk den vanen etter 14 dager i Danmark- genialt og høflig.

Legger den foran, for der ligger det jo aldri en pinne fra før, slik at man kan se skillet mellom mine varer og personen foran... Satser på at nestemann legger ut sin egen pinne.

Legger foran og hvis noen er i kø bak legger jeg bak :) Jobber selv i butikk å den derre pinnen kan gi mye frustrasjon altså.. Folk som ikke legger på, og folk som legger på uten at noen står i kø bak (slitsomt å plukke opp den pinnen igjen) hahah

Foran

Legger foran og bak jeg. Det er ytterst sjeldent de foran meg legger bak så da får jeg fikse det selv :P

Før så la jeg foran, men etter jeg var i England begynte jeg å legge bak. Er hyggelig for nestemann:)

Alltid lagt den både foran og bak så fremt det er folk både foran og bak meg i køen vel og merke:)

Gullskatt juli12:)

Back
Topp