Hvor legger du skillepinnen?

Ja den skal jo egentlig legges bak,men det hjelper jo lite når mannen forsan ikke har lagt den bak:p så jeg legger alltid foran og bak:p

I Sverige, legger alle den bak, så har gjort det en stund selv. Mye koseligere og lettere :-)

Sjelden at de foran har lagt den bak, så da legger jeg den foran.
Legger bak hvis det er flere ikke køen.

Legger foran :-P

Veldig få som legger bak syns jeg, så da blir det til at jeg legger både foran og bak:p hehe
Vil ikke betale for varene til de som står bake meg heller :)

Alltid bak, men må sjølvsagt legge framfor og, viss det er nødvendig. På butikken nærast her er det vel pinne på plass kanskje halvparten av tida, så det er ganske godt innført allerede.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Både foran og bak. Det er veldig frustrerende for de som sitter i kassen om mine varer blir blandet med den foran sine. Skill alltid varene ;)

Ja den skal jo egentlig legges bak,men det hjelper jo lite når mannen forsan ikke har lagt den bak:p så jeg legger alltid foran og bak:p
Samme her, folk er så sløve.

Legger bak mine varer, alltid.

Og har ikke den foran meg lagt den bak sine varer klasker jeg den demonstrativt foran mine varer og.

Jobber selv i butikk og synes det å ikke bruke skillepinne (og i tilegg bli sur fordi at jeg ikke er synsk og vet hvor skillet går )er det mest irriterende som finnes

Visste faktisk ikke at man skulle legge bak sine egne varer! Har alltid bare lagt forran mine egne :p aldri sett noen legge bak heller når jeg tenker meg om.

Sent from my iPhone using BV Forum

Legger bak mine varer, alltid.

Og har ikke den foran meg lagt den bak sine varer klasker jeg den demonstrativt foran mine varer og.

Jobber selv i butikk og synes det å ikke bruke skillepinne (og i tilegg bli sur fordi at jeg ikke er synsk og vet hvor skillet går )er det mest irriterende som finnes

Fantastisk når folk blir sure fordi du ikke ser skillet :P
Har vært der selv og! :D (jobbet i butikk før)

Back
Topp