Hvor langt

Har heldigvis tatt en sniktitt allerede, og mannen var med som vitne.. Enten er jeg gravid, ellers er alt en stor sammensvergelse :confused:
Jeg fikk og heldigvis en sniktitt i uke 12. Er det mat så har jeg i så fall spist en sprell levende baby som turner rundt inne der ;)
 
Oh my god, dette begynner å bli morbid :D 18 dager igjen til oul nå :)
Huff ja vi får slutte før det tar helt av :p Livmora kjenner jeg nok hvertfall ikke, er vel konklusjonen.
9 dager til oul og til jordmor kan gi meg svaret :)
 
Huff ja vi får slutte før det tar helt av :p Livmora kjenner jeg nok hvertfall ikke, er vel konklusjonen.
9 dager til oul og til jordmor kan gi meg svaret :)
Åh, det er jo snart det :D Føler jeg har oul to måneder etter førstemann ut her jeg.
 
Jeg har fortsatt ikke kjent min jeg. Aner ikke hvor den er :eek:
Her har jeg så mye kynnere at den blir steinhar 40 000 ganger i døgnet, så er ikke så vanskleig å kjenne her :-/ Litt kleint spm, men har du kjent etter etter sex og orgasme..? veldig mange får kynnere etter en orgasme.. :p
 
Her har jeg så mye kynnere at den blir steinhar 40 000 ganger i døgnet, så er ikke så vanskleig å kjenne her :-/ Litt kleint spm, men har du kjent etter etter sex og orgasme..? veldig mange får kynnere etter en orgasme.. :p
Haha, er ikke mye orgasmer her om dagen. Stakkars mannen som har veldig lyst med dame uten mojo :D
 
Her har jeg så mye kynnere at den blir steinhar 40 000 ganger i døgnet, så er ikke så vanskleig å kjenne her :-/ Litt kleint spm, men har du kjent etter etter sex og orgasme..? veldig mange får kynnere etter en orgasme.. :p


Haha. Ja det har jeg faktisk. Da blir magen steinhard :p
 
4 fingerbredder over navlen. Litt utenfor normalen, men normalt med fostervann og kid'n så frisk ut :)

Hva er det som kan være unormalt når man har høyt mål?
I uke 12 fant ikke legen hjertelyden så vi måtte bruke ultralydapparat, da lå babyen allerede oppe med navlen min. Er 2. gangs om det har noe å si :)
Jeg er bare nysgjerrig :)
 
Her har jeg så mye kynnere at den blir steinhar 40 000 ganger i døgnet, så er ikke så vanskleig å kjenne her :-/ Litt kleint spm, men har du kjent etter etter sex og orgasme..? veldig mange får kynnere etter en orgasme.. :p
Snørråførti kynnere her også. Det er sånn jeg vet hvor den er for da ser jeg livmoren under huden omtrent. Den stiger liksom litt opp:p æsj!
 
Back
Topp